Termostøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Oscar havde nogle sidste vinter og der var han kun 1 ..
Vi havde meget glæde af dem faktisk , og brugte dem hele den kolde periode ..  

Gik han sidste vinter ? Caroline havde kun de der overtræksfutter sidste vinter .. Hun begyndte først at gå sikkert udenfor i februar nemlig

Men erstattede de så almindelige vinterstøvler eller hvordan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Nemesis

Maja_4000 skriver:

Hvor har du dog fundet de gode tilbud ?

har været heldig på skosnuden.dk og filabel.dk og finde støvler i den rette størrelse som er rester fra sidste år.

Det er de lækreste vinterstøvler jeg har haft i årevis...og knægten valgte selv sine..de havde også nogle super lækre timberland men dem ville han ikke have :-) Men hans Superfit er også fantastiske..vejer ikke noget, smalle til hans fod.

:-) Sisse

Anmeld

15. august 2012

Solstrålebørn

Hvorfor er termostøvler ikke godt for fødderne?? 

Anmeld

15. august 2012

Maja_4000

Nemesis skriver:

har været heldig på skosnuden.dk og filabel.dk og finde støvler i den rette størrelse som er rester fra sidste år.

Det er de lækreste vinterstøvler jeg har haft i årevis...og knægten valgte selv sine..de havde også nogle super lækre timberland men dem ville han ikke have :-) Men hans Superfit er også fantastiske..vejer ikke noget, smalle til hans fod.

:-) Sisse

Må prøve at se om der er flere tilbage , tak

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

Solstrålebørn skriver:

Hvorfor er termostøvler ikke godt for fødderne?? 

Fødderne kan slet ikke ånde, de sidder bare som sådan en klods på foden, man kan ikke justere med velcro eller snøre så de sidder ordentligt..

Anmeld

15. august 2012

Solstrålebørn

Laulund87 skriver:

Fødderne kan slet ikke ånde, de sidder bare som sådan en klods på foden, man kan ikke justere med velcro eller snøre så de sidder ordentligt..

Aaah.... Ikke fordi jeg har brugt det... Ren nysgerrighed for at høre.. 

Anmeld

15. august 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Gik han sidste vinter ? Caroline havde kun de der overtræksfutter sidste vinter .. Hun begyndte først at gå sikkert udenfor i februar nemlig

Men erstattede de så almindelige vinterstøvler eller hvordan ?

Ja han gik .. 

Ja det var de eneste vinterstøvler han havde faktisk
Og man godt få nogle der sidder godt på foden , det gjorde Oscars i hvert fald  

Anmeld

15. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Min søn fik først termostøvler som 3 årig da han startede i børnehave.

Anmeld

15. august 2012

Rødhætte

Maja_4000 skriver:

Jeg synes der er termostøvler overalt lige nu .. Er de nødvendige ?
Jeg tænker bare at de vel ikke er særlig gode at gå i .. De kan jo ikke spændes så de sidder ordentligt på foden + de virker ret stive i det

Hvad mener I ? Skal jeres børn have termostøvler ?

Kan se de fleste svare nej, men jeg svare helt sikkert ja. Jeg arbejder selv i en vuggestue og vi bruger dem rigtig meget. Selvfølgelig kan de ikke erstatte vinterstøvler, men når det er tø vejr og alt er vådt er min erfaring at termostøvler er meget bedre end vinterstøvler..

Anmeld

15. august 2012

Joan ( Smallie )

Jeg har 2 børn en på 3 og en på 5 de går begge i børnehave og de skal helt sikkert have termostøvler.

Sidste år havde den stor et par alm vinterstøvler og et par termo og han brugte overhovedet ikke hans vinterstøvler. Så i år får han kun termo støvler og så et par overgangs støvler der er højere end et par alm sko men ikke helt så høje som vinterstøvler.

Den bette ved jeg ikke lige helt med endnu.

Grunden til de bruger deres termostøvler så meget er jo de er nemme at få på og af og hvis det gjorde skide ondt at gå i den gjorde de det nok ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.