Termostøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Termostøvler til barn på omkring 2 år ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.354 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Maja_4000

Jeg synes der er termostøvler overalt lige nu .. Er de nødvendige ?
Jeg tænker bare at de vel ikke er særlig gode at gå i .. De kan jo ikke spændes så de sidder ordentligt på foden + de virker ret stive i det

Hvad mener I ? Skal jeres børn have termostøvler ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Lone Jakobsen

jeg ved at mange har stor glæde af dem, men nej mine børn har aldrig haft et par

Anmeld

15. august 2012

Nemesis

mine børn har aldrig og får aldrig termostøvler/gummistøvler med foer. Jeg vil hellere købe to par gode støvler som kan gå i tørreskab end at de skal rende rundt med støvler som ikke kan siddet godt ti på fødderne og som ikke er åndbare.

Jeg har indtil videre fundet et par superfit til min dreng (6 år) et par rieker ti Sara på 2,5 år og har kun givet 375 kr pr par. Det giver luft i pengepungen til at finde et par støvler mere...men Tror ikke den store for brug for det..og Rieker skulle gerne holde hende tør.

:-) Sisse som fandt Primigi til sig selv også til 375 kr :-D

Anmeld

15. august 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Jeg tænker bare at de vel ikke er særlig gode at gå i .. De kan jo ikke spændes så de sidder ordentligt på foden + de virker ret stive i det

Oscar havde nogle sidste vinter og der var han kun 1 ..
Vi havde meget glæde af dem faktisk , og brugte dem hele den kolde periode ..  

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

Min datter har aldrig og får aldrig termostøvler!

De er slet ikke gode for fødderne..

Anmeld

15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Maja_4000 skriver:

Altså vores store prinsesse havde almindelige støvler sidste år, og får det også i år ..  Synes det er synd at give hende noget på som hun måske synes er ubehageligt, så hellere et par gode støvler som kan klare noget 

Anmeld

15. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter har ikke brugt termostøvler.
Hun havde i efteråret/vintres to par støvler i steder, så de kunne tørre, hvis de blev våde.
Men det var Ecco goratex, så de holdte hende godt tør.

Anmeld

15. august 2012

serinasmor

Jeg havde overvejet det til serina denne kommende vinter ... men nej ... det bliver nok vinterstøvler med velcro ... måske næste vinter igen hvor hun bliver 4

Anmeld

15. august 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Isabell havde et par sidste vinter og så havde hun også 2 par alm. vinterstøvler.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

15. august 2012

Maja_4000

Nemesis skriver:

mine børn har aldrig og får aldrig termostøvler/gummistøvler med foer. Jeg vil hellere købe to par gode støvler som kan gå i tørreskab end at de skal rende rundt med støvler som ikke kan siddet godt ti på fødderne og som ikke er åndbare.

Jeg har indtil videre fundet et par superfit til min dreng (6 år) et par rieker ti Sara på 2,5 år og har kun givet 375 kr pr par. Det giver luft i pengepungen til at finde et par støvler mere...men Tror ikke den store for brug for det..og Rieker skulle gerne holde hende tør.

:-) Sisse som fandt Primigi til sig selv også til 375 kr :-D

Hvor har du dog fundet de gode tilbud ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.