HVORDAN laver jeg denne? (billede..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

raca

saltdej ned fint salt eller modelervoks..

i en hjerteform..

lav aftryk af babys hånd og fødder i det og held så gibs i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Kvist

Man kan også bruge ler, "mase" foden og hånden forsigtigt ned i det og så kan man støbe i det bagefter..

Anmeld

15. august 2012

Majbrit P

Tak ladies! mange gode idéer, kan sikkert bruge en af dem  

Anmeld

15. august 2012

TrineMine86

Those green eyes skriver:

jeg købte sådan et gips afstøbningssæt i Bilka, hvor hænder og fødder popper ud af  så skal du jo bare putte det i en hjerteform i stedet for i den tilhørende ramme..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2012

Majbrit P

TrineMine86 skriver:

jeg købte sådan et gips afstøbningssæt i Bilka, hvor hænder og fødder popper ud af  så skal du jo bare putte det i en hjerteform i stedet for i den tilhørende ramme..

Kan man stadig få dem? 

Anmeld

15. august 2012

TrineMine86

det tror jeg bestemt, tror det er en del af deres faste ting..  og det er mega nemt at bruge, bare følg vejledningen, så kan det ikke gå galt

og billedet snyder faktisk lidt, alle årene/revner er helt vildt tydeligt, det kan man ikke så godt se på billedet...

Anmeld

15. august 2012

Majbrit P

TrineMine86 skriver:

det tror jeg bestemt, tror det er en del af deres faste ting..  og det er mega nemt at bruge, bare følg vejledningen, så kan det ikke gå galt

og billedet snyder faktisk lidt, alle årene/revner er helt vildt tydeligt, det kan man ikke så godt se på billedet...

Det ser helt fantastisk ud! Hvilken afdeling har de det i? og er det alle bilkaerne? skal helt klart ud og se efter det i morgen mange tak!!

Anmeld

15. august 2012

TrineMine86

Det ser helt fantastisk ud! Hvilken afdeling har de det i? og er det alle bilkaerne? skal helt klart ud og se efter det i morgen mange tak!!

jeg har købt det i Bilka Viborg, der stod det i den afdeling hvor de har malerlærreder, maling, pensler osv.. tør ikke sige om de har det i alle Bilka´er, jeg købte det på tilbud til 100 kr , mener jeg..

ja de er vildt søde, og så kan man enten hænge dem op, eller de kan stå på en skænk  

Anmeld

15. august 2012

Majbrit P

TrineMine86 skriver:

jeg har købt det i Bilka Viborg, der stod det i den afdeling hvor de har malerlærreder, maling, pensler osv.. tør ikke sige om de har det i alle Bilka´er, jeg købte det på tilbud til 100 kr , mener jeg..

ja de er vildt søde, og så kan man enten hænge dem op, eller de kan stå på en skænk  

kryds fingre for at jeg finder dem i morgen  

Anmeld

15. august 2012

TrineMine86

kryds fingre for at jeg finder dem i morgen  

jeg krydser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.