HVORDAN laver jeg denne? (billede..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.793 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Majbrit P

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

MomInTheMaking

Those green eyes skriver:

En hjerteform, noget gibs og en baby?

Er sikker på du kan finde en hjerteformet gummi form på nettet.

Anmeld

15. august 2012

Majbrit P

Mom In The Making skriver:

En hjerteform, noget gibs og en baby?

Er sikker på du kan finde en hjerteformet gummi form på nettet.

Hvilket gips skal jeg bruge?  nogen snakker om noget flydende, hvor køber man det? og hvorda får jeg fødderne til at "stikke ud"

Anmeld

15. august 2012

MomInTheMaking

Hvilket gips skal jeg bruge?  nogen snakker om noget flydende, hvor køber man det? og hvorda får jeg fødderne til at "stikke ud"

Alle hobby forretninger har gips pulver. og der er altid en udførlig vejledning med.

Jah, så godt lige at det stikker ud og ikke ind af og den har jeg ikke lige luret, men igen plejer de at vide sådan noget i hoppyforretningerne. Ellers kan google måske hjælpe.

Anmeld

15. august 2012

MomInTheMaking

Kom lige i tanke om at man kan få sådan nogen sæt, hvor man selv skal "støbe" formen, og det er nok den måde det er gjort på.. for hvis man laver et aftryk af sin fod i gummi og hælder gips i bagefter vil det jo stikke ud.

Men det er ikke noget jeg har meget erfaring med. Man må nok prøve sig frem.

Anmeld

15. august 2012

betina23

Du må ik hænge mig op på noget men man ka købe noget hvor man kan sætte foden i så skal det så tøre lidt og så hælde gips i har set en har gjorde det ellers spørg i Pandora hoppy ka ik stave det

Anmeld

15. august 2012

Mettefpigen

I Panduro kan du købe en pakke hvor du kan lave 3 aftryk hvor føden stikker "ud"

Anmeld

15. august 2012

MomInTheMaking

http://tinyzone.dk/group.asp?group=567 There you go.

Anmeld

15. august 2012

Zafir

Det er jo en positiv afstøbning. Så først skal du lave den negative, hvor du stikker babyens fødder og hænder i gibsen... Så skal den tørre også skal du lave en positiv, hvor du sikkert smører den fuldstændig ind i vaseline eller noget andet snask... også støber ovenpå Så bliver den ihvertfald positiv.

Anmeld

15. august 2012

AnneBJ

Du kan lave formen i hjemmelavet modellervoks og efterfølgende hælde flydende gips i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.