Røde knopper - se billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Rikkeas

morethanperfect skriver:

Sådan nogle har Oscars også haft , men de forsvandt efter to dage ca .. Fandt aldrig ud af hvad det var ..

Billederne blir nok slettet af en moderator .. Bare så du er klar over det

Det er fint nok - men det var bare lige for at kunne få en fornemmelse af hvad det er. Jeg tænkte ikke lige over at beskære dem :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

Rikkeas skriver:

Jeg tænkte ikke lige over at beskære dem - jeg kan evt få tråden slettet hvis det er bagefter, kan jeg ikke??

Jo kontakt evt. moderator. Selvfølge kan det ske man ik liiiige tænker over det. Sys bare det synd at ligge sådanne billder ud af din datter.... Derfor sagde jeg det...

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

MorDk skriver:

Jo kontakt evt. moderator. Selvfølge kan det ske man ik liiiige tænker over det. Sys bare det synd at ligge sådanne billder ud af din datter.... Derfor sagde jeg det...

Ja, jeg tænkte kun på at folk skulle se hendes knopper, og at det lidt man kan se af hendes kønsdele ikke betød noget. Men det gør det måske? Ah, så kan jeg vel ikke engang selv slette tråden Pokkers..

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

MorDk skriver:

PIS!! Jeg har brudt retningslinjerne!

Billeder/videoer med seksuelt udfordrene indhold - inklusiv billeder/videoer af små børn hvor man kan se kønsdelene.

Hvordan får man fat i sådan en moderator?????? Hurtigst muligt

Anmeld

14. august 2012

132319

Rikkeas skriver:

Billeder/videoer med seksuelt udfordrene indhold - inklusiv billeder/videoer af små børn hvor man kan se kønsdelene.

Kan du ikke bare slette de billeder i første indlæg hvor man kan se hendes kønsdele?

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

132319 skriver:

Kan du ikke bare slette de billeder i første indlæg hvor man kan se hendes kønsdele?

ved ikke hvordan man gør. det tog mig lang tid bare at finde ud af hvordan jeg fik billederne lagt ind til at starte med :/

Men jeg har lige sendt en PB til Thilde - har unskyldt og anmodet om at få tråden slettet.. 

Anmeld

14. august 2012

Laulund87

Rikkeas skriver:

Oppe under "om  baby.dk" kan du se moderatorerne

Og rolig nu de sletter bare billederne, ingen alarm

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

Laulund87 skriver:

Oppe under "om  baby.dk" kan du se moderatorerne

Og rolig nu de sletter bare billederne, ingen alarm

Jeg har lige sendt en PB til Thilde - har unskyldt og anmodet om at få tråden slettet.. 

Anmeld

14. august 2012

Laulund87

Rikkeas skriver:

Jeg har lige sendt en PB til Thilde - har unskyldt og anmodet om at få tråden slettet.. 

Godt. Du har jo ikke gjort noget i ond mening

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

Laulund87 skriver:

Godt. Du har jo ikke gjort noget i ond mening

Så absolut ikke - jeg tænker ikke længere end til næsetippen nogle gange, så jeg tænkte at det ikke ville støde nogen, eftersom vi er mødre de fleste af os og sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.