Røde knopper - se billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.148 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Rikkeas

Mit sidste indlæg omhandlede at min datter havde fået sig endnu en gang blærebetændelse, hvorved at vagtlægen udskrev en ny dosering pencilin som hun skal have 5 ml af morgen og aften. 

Hun har været feberfri, men hun havde 40,5 to dage i streg og hun har siden været meget træt, det sagde hendes dagplejer også idag - at hun virker meget træt konstant.

Desuden bemærkede jeg små prikker over hele hendes mave og ryg, lidt på benene, og i hårbunden i går, og det er blevet dobbelt så slemt nu. Hun slår helt ud hen over lænden, og på begyndelsen af ballerne. 
Det ligner ikke skoldkopper 

Jeg tænker lidt om det er pencilienen?? 

Og beklager hvis nogle føler sig stødt over at man lige kan se hendes tissekone og numse, men hun er ramt af de pletter over alt

Billeder slettet af moderator

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

132319

Ja, det kunne godt ligne en allergisk reaktion på penicilinen. Kløer det?

Anmeld

14. august 2012

Mother-love

Jeg følger lige med. For isabella har lige præcis de samme pletter.
Jeg har hele dagen tænkt varmeknopper men synes bare det ser utrolig voldsom ud. Og hun slår også specielt meget ud ved lænden. Ellers lige hun din datter på en prik.

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Kunne være en allergisk reaktion.

Psst! Personligt ville jeg have beskåret billederne.... (sys ikke sådan nogle billeder høre hjemme på nettet) Bare min mening (og ja jeg kunne være ligeglad... men måtte ud med det)

Anmeld

14. august 2012

Mamalou

Det ligner en allergisk reaktion, som når min søn får nældefeber - det forsvinder dog ret hurtigt igen. 

Jeg vil kontakte lægen, for jeg tror ikke din datter kan tåle pencilinen. 

Vh. Louise 

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

michelledam skriver:

Jeg følger lige med. For isabella har lige præcis de samme pletter.
Jeg har hele dagen tænkt varmeknopper men synes bare det ser utrolig voldsom ud. Og hun slår også specielt meget ud ved lænden. Ellers lige hun din datter på en prik.

Hun slår også voldsomt ud på lænden! Helt vildt

Følg du bare med, så håber jeg vi begge får svar på det her

Anmeld

14. august 2012

morethanperfect

Rikkeas skriver:

Mit sidste indlæg omhandlede at min datter havde fået sig endnu en gang blærebetændelse, hvorved at vagtlægen udskrev en ny dosering pencilin som hun skal have 5 ml af morgen og aften. 

Hun har været feberfri, men hun havde 40,5 to dage i streg og hun har siden været meget træt, det sagde hendes dagplejer også idag - at hun virker meget træt konstant.

Desuden bemærkede jeg små prikker over hele hendes mave og ryg, lidt på benene, og i hårbunden i går, og det er blevet dobbelt så slemt nu. Hun slår helt ud hen over lænden, og på begyndelsen af ballerne. 
Det ligner ikke skoldkopper 

Jeg tænker lidt om det er pencilienen?? 

Og beklager hvis nogle føler sig stødt over at man lige kan se hendes tissekone og numse, men hun er ramt af de pletter over alt

Sådan nogle har Oscars også haft , men de forsvandt efter to dage ca .. Fandt aldrig ud af hvad det var ..

Billederne blir nok slettet af en moderator .. Bare så du er klar over det

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

132319 skriver:

Ja, det kunne godt ligne en allergisk reaktion på penicilinen. Kløer det?

Hun er træt, og pyldret og meget umulig idag Men hun klør sig ikke, men hun er ikke glad for at jeg sådan rigtig rør ved hende de steder de er 

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

MorDk skriver:

Kunne være en allergisk reaktion.

Psst! Personligt ville jeg have beskåret billederne.... (sys ikke sådan nogle billeder høre hjemme på nettet) Bare min mening (og ja jeg kunne være ligeglad... men måtte ud med det)

Jeg tænkte ikke lige over at beskære dem - jeg kan evt få tråden slettet hvis det er bagefter, kan jeg ikke??

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

Mamalou skriver:

Det ligner en allergisk reaktion, som når min søn får nældefeber - det forsvinder dog ret hurtigt igen. 

Jeg vil kontakte lægen, for jeg tror ikke din datter kan tåle pencilinen. 

Vh. Louise 

Nej, det er netop også først kommet efter hun er startet på pencilinen.. Må ringe til lægen imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.