hvor tidligt kan man få foretaget PKS??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ka+Ma=Be skriver:

Man går aldrig tiden ud når man skal have pks - men nok en uges tid før + -

Nej ok. Men jeg tænker mere i forhold til hvis hun nu ikke kan få pks. Så skal baby jo bare blive i maven så længe som muligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

132319

Anonym skriver:

Er i uge 34 nu

Du får i hvert fald ikk PKS nu fordi du har det dårligt. Dit barn har bedst af at blive i maven så længe som muligt så tidligst 38+

Anmeld

14. august 2012

Ka+Ma=Be

Omsorgsgiver skriver:

Nej ok. Men jeg tænker mere i forhold til hvis hun nu ikke kan få pks. Så skal baby jo bare blive i maven så længe som muligt...

Ahh på den måde. Men baby ligger i uk, og så får man som oftest kejsersnit (gjorde jeg også selv)

Anmeld

14. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ka+Ma=Be skriver:

Ahh på den måde. Men baby ligger i uk, og så får man som oftest kejsersnit (gjorde jeg også selv)

Nå ok. Ja, så er det rigtigt at man får kejsersnit....

Anmeld

14. august 2012

Maja88

tror ikke de laver det før 37 men helst så sent som muligt

Anmeld

14. august 2012

LISBETH:-)

Man har altid ret til at få PKS de vil prøve med alle midler og tale dig fra det, men nægte dig det kan de ikke!!

Hvornår det foretages er forskelligt fra sygehus til sygehus! Jeg havde voldsom bækkenløsning og mange mange smerter den sidste del af min graviditet - samt haft en noget problematisk graviditet hvor jeg bla. mistede den ene tvillig.

Jeg fik PKS 3 dage før termin og der var INTET og gøre, de ville ikke lave det tidligere !!!

Anmeld

14. august 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Ja er der nogen som kan svare på det?
Har det rigtig dårligt og sover næsten ikke pga smerter så har overvejdet at bede om PKS men hvor tidligt vil de foretage det??

min datter lå i uk og vi fik pks 5 dage før termin. Lægen sagde de gerne ville så tæt på som muligt da det skulle være bedst for babyen. Men er jo bare at tage en snak med dem. Har du ikke været inde til en samtale - vi fik tilbudt en samtale et eller andet sted i sidste del af graviditeten da jeg ventede nummer to, vi havde dog valgt at prøve en normal fødsel som så endte i aks.

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Er i uge 34 nu

JEg tænker du bare skal se og spøger om det . Og jeg tror godt du kan .

Anmeld

14. august 2012

Mother-love

Jeg fik pks da jeg var 38+4 jeg er sikker på de ikke gør det før uge 37

Anmeld

15. august 2012

babyonboard

Hej med dig 

Jeg fik mit PKS 4 dage før min termin fordi min datter sad op og ikke kunne vendes, tror heller ikke de vil lave et PKS på dig så længe baby trives inde i din mave, og vil også mene at hvis du er i uge 34 er det lidt for tidligt at få barnet ud nu da der stadig er 6 uger til din termin så. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.