hvor tidligt kan man få foretaget PKS??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Ja er der nogen som kan svare på det?
Har det rigtig dårligt og sover næsten ikke pga smerter så har overvejdet at bede om PKS men hvor tidligt vil de foretage det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg vil tro at så længe der ikke er fare for barnet og at dit barn har det godt i maven så laver de ikke pks. Så vil de nok at du går helt til terminen eller når baby selv vil ud. Men jeg ved det ikke...kun noget jeg tror og forestiller mig.

Anmeld

14. august 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja er der nogen som kan svare på det?
Har det rigtig dårligt og sover næsten ikke pga smerter så har overvejdet at bede om PKS men hvor tidligt vil de foretage det??

Omkring uge 38 men der ska være en bedre grund så som noget der kan skade dig eller barnet

Anmeld

14. august 2012

Ka+Ma=Be

Jeg vil tro at så længe der ikke er fare for barnet og at dit barn har det godt i maven så laver de ikke pks. Så vil de nok at du går helt til terminen eller når baby selv vil ud. Men jeg ved det ikke...kun noget jeg tror og forestiller mig.

Man går aldrig tiden ud når man skal have pks - men nok en uges tid før + -

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har hørt det tidligste er 37+..
Hvor langt er du henne ??

Anmeld

14. august 2012

KLN

Jeg tror ikke bare du kan få PKS fordi du har det skidt. Der skal som regel lidt mere til. Jeg fik det fordi hun vendte med numsen nedad. Det blev foretaget en uge før termin.

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Omkring uge 38 men der ska være en bedre grund så som noget der kan skade dig eller barnet

Han ligger i uk stilling og fik foretaget PKS ved den første også så tror sagtens jeg kan igen det var mere hvor tidligt de gør det..

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg har hørt det tidligste er 37+..
Hvor langt er du henne ??

Er i uge 34 nu

Anmeld

14. august 2012

L&V

Anonym skriver:

Han ligger i uk stilling og fik foretaget PKS ved den første også så tror sagtens jeg kan igen det var mere hvor tidligt de gør det..

Oki der er jo ikke andet for end at høre men omkring 14 dage før termin

Anmeld

14. august 2012

twinny

Jeg fik 37+4 pga tvillinger. Men jeg ved ikke når bebs ligger uk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.