Anonym skriver:
Efter mange problemer, nedture og negative diskutioner i mit forhold til min kæreste, kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan jeres hverdag foregår?
Jeg ved at han laver fejl og at han ikke rigtig vil fader-rollen, men jeg bliver alligevel tit i tvivl om det er mig der er noget galt med eller om jeg virkelig burde pakke sammen og smutte.
Vi har fælles barn på 1 måned ca.
Hvordan foregår en hverdag hos jer? fx. en hel uge.. håber i forstår...
Hmm vores hverdag er nu meget nem at beskrive 
Jeg er hjemmefra fra kl. 6 om morgenen til mellem 17-18 - alt efter om toget er forsinket
Jeg har 2½ times transport hver vej til og fra arbejde, så det er begrænset hvad jeg kan nå på en hverdag.
Jeg arbejder 37 timer, hvor min kæreste arbejder 20 timer (han er i arbejdsprøvning).
Han sørger for at aflevere Isabella og hente hende igen - jeg smutter så med og henter de dage, hvor jeg f.eks. smutter tidligt fra arbejde, eller arbejder hjemme (2 x ugentligt)
De dage hvor jeg har hjemmearbejde er jeg selvfølgelig med til at aflevere og hente 
Når jeg er hjemme er han allerede i gang med maden.... Han elsker at lave mad 
Pt.. bor vi i vores stue, så det er mega begrænset hvor meget vi kan larme efter Isabella er lagt i seng (hendes tremmeseng står lige op ad vores køkken).... Her mener jeg med støvsugning, opvask, vask af tøj osv. Jeg prioriterer min tid med hende, når jeg er hjemme inden hun skal i seng
Det er ikke hver dag at jeg vasker tøj, for det orker jeg seriøst ikke efter en lang arbejdsdag... Opvasken kan jeg sagtens lade stå til kæresten dagen efter
Så er det ellers med at prioritere eftermiddagen inden jeg henter Isabella, de dage hvor jeg arbejder hjemme - og weekenden 
Anmeld