Anonym skriver:
Efter mange problemer, nedture og negative diskutioner i mit forhold til min kæreste, kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan jeres hverdag foregår?
Jeg ved at han laver fejl og at han ikke rigtig vil fader-rollen, men jeg bliver alligevel tit i tvivl om det er mig der er noget galt med eller om jeg virkelig burde pakke sammen og smutte.
Vi har fælles barn på 1 måned ca.
Hvordan foregår en hverdag hos jer? fx. en hel uge.. håber i forstår...
Er en ret svær ting, at beskrive en uge, da ikke alle dage er ens... 
Men her prøver jeg..
Dagene er ikke så forskellige igen, men der kan da være ændringer, eller andre ting vi laver...
Lige nu har min kæreste ikke arbejde, men får nok snart et, så han har vores datter hele dagen, mens jeg er på arbejde (30 timer)... men om morgenen står jeg op, når vores datter kalder (hun er 14 mdr.) Giver ren ble, tøj på, morgenmad osv. Så kommer hendes far ned fra soveværelset, og vi lege lidt, og så skal jeg afsted.. nogle dage står vi op sammen.... I løbet af dagen laver hendes far så forskellige ting med hende - de går ture, er i legeland, på legeplads, ude at handle osv. Når jeg kommer hjem fra arbejde, ca. ved 16tiden, smutter han for det meste ud og får lidt luft - det er trættende at være sammen med vores datter en hel dag uden voksenkontakt, så det synes jeg er fint.. Og så overtager jeg.. for det meste kommer han hjem, og vi hjælpes ad med maden, men nogen gange står jeg for det, andre gange er det ham... og så får min datter nattøj på og kommer i seng efter maden... for det meste er det mig der putter....
Når min kæreste også arbejder deles vi om det hele... på lige fod.... Men nu hvor det ser lidt anderledes ud, så er det mere sådan "vagtskifte-agtigt", hvor vi afløser hinanden - men det stopper når hun skal i dagpleje til september