Syngende far og skræmt baby+ et par spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

ONKC

Nettemor skriver:

Jeg kender en klog kvinde der altid siger: Ungerne er ligeglade med hvilken melodi du synger sangen på. Og om du rammer tonen! Bare du synger!

Så hvis du nyder det vil han helt sikkert også..

Herhjemme har vi synget på aaaalt! en sang kunnne fx være:

Nuuu skal moooaaar ud og vaske op, vaske op, vaske op op op tralulalei og du skal bare hygge dig.

Nååår moar har vasket op vasket op vasket op op op så skal vi ud og gå en tur og så skal vi have hue på, ja du skal ha hue på. det er dejligt når det er koldt, når deeeeet eeeeer koooooooldt..

Hvis folk havde set os / hørt os havde de helt sikkert fået et billigt grin.. Men hvad gør det.. Vi hyggede os og Bassen kunne lide det.. Nu er han større og synger selv meget. Både rigtige sange som de synger i dagplejen men også ting han selv finder på 

Haha, ja det er rigtig nok

Lyder rigtig sjovt og hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Nettemor

ONKC skriver:

Haha, ja det er rigtig nok

Lyder rigtig sjovt og hyggeligt

Det er det også Og ungerne er ligeglade Det er først når de bliver ældre det er vigtigt.. Så udnyt det mens du kan.. (men det skader self ikke at lære sangene til når han bliver lidt ældre)

Anmeld

14. august 2012

ONKC

Nettemor skriver:

Det er det også Og ungerne er ligeglade Det er først når de bliver ældre det er vigtigt.. Så udnyt det mens du kan.. (men det skader self ikke at lære sangene til når han bliver lidt ældre)

Kan sagtens teksten, men melodien skal genopfriskes

Anmeld

14. august 2012

Nettemor

ONKC skriver:

Kan sagtens teksten, men melodien skal genopfriskes

Ja men det var også det jeg mente Det er også meget nemmere at synge dem når man føler det er den rigtige melodi.. Det glider ligesom bedre så

Anmeld

14. august 2012

ONKC

Nettemor skriver:

Ja men det var også det jeg mente Det er også meget nemmere at synge dem når man føler det er den rigtige melodi.. Det glider ligesom bedre så

Præcis Kommer også til at blande noget amerikansk ind i det

Anmeld

14. august 2012

millesofie

ONKC skriver:

Bogen, de små synger. Hvem søren har valgt at lave en sangbog med 100 børnesange i, hvor der ikke følger nogen cd med så man kunne have en chance for at ramme den rigtige melodi?  William har nu hørt 6 forskellige børnesange med sin far som sanger, alle med melodien fra "Jeg ved en lærke rede " og ”Mariehønen evigglad” Jeg forstår godt han ikke så særlig tilfreds ud, for det lød decideret skræmmende! Min lillesøster plejer at være yderst tilfreds når jeg synger med hende, men der er altså også en cd med + hun synger for.

Jeg må vidst få anskaffet mig en cd, så er der nogen som har en idé til hvilken en det skal være? Hvilken er et hit hos jer?

William er en stor dreng på 84cm og 11,2 kg og han er 8 måneder gammel. Han får stadig flasken inden han skal sove, men er det egentlig nødvendigt? I øvrigt så skriger han helt vildt når jeg aflevere ham i vuggestuen og gider ikke rigtig spise noget, hvilket slet ikke ligner ham. Han har altid spist helt vildt meget..

vi har været meget glade for
de vilde & de stille
det er en dobbelt cd med børnesange
både den store på 6 år og den lille har været så glade for dem

Anmeld

14. august 2012

ONKC

millesofie skriver:

vi har været meget glade for
de vilde & de stille
det er en dobbelt cd med børnesange
både den store på 6 år og den lille har været så glade for dem

Den vil jeg se på så! Tak for dit svar

Anmeld

14. august 2012

millesofie

ONKC skriver:

Den vil jeg se på så! Tak for dit svar

så lidt den er smadder god og fyldt med nye og gamle børnesange
ellers er der    de små synger på cd har jeg set

Anmeld

14. august 2012

132319

Søs Fengers vuggeviser er fantastisk 

Ellers er vi vilde med Kaya Brüels børnesange herhjemme

Anmeld

14. august 2012

Nettemor

ONKC skriver:

Præcis Kommer også til at blande noget amerikansk ind i det

Hehe

Men mon ikke din søn bare nyder at høre fars stemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.