Syngende far og skræmt baby+ et par spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. august 2012

ONKC

Bogen, de små synger. Hvem søren har valgt at lave en sangbog med 100 børnesange i, hvor der ikke følger nogen cd med så man kunne have en chance for at ramme den rigtige melodi?  William har nu hørt 6 forskellige børnesange med sin far som sanger, alle med melodien fra "Jeg ved en lærke rede " og ”Mariehønen evigglad” Jeg forstår godt han ikke så særlig tilfreds ud, for det lød decideret skræmmende! Min lillesøster plejer at være yderst tilfreds når jeg synger med hende, men der er altså også en cd med + hun synger for.

Jeg må vidst få anskaffet mig en cd, så er der nogen som har en idé til hvilken en det skal være? Hvilken er et hit hos jer?

William er en stor dreng på 84cm og 11,2 kg og han er 8 måneder gammel. Han får stadig flasken inden han skal sove, men er det egentlig nødvendigt? I øvrigt så skriger han helt vildt når jeg aflevere ham i vuggestuen og gider ikke rigtig spise noget, hvilket slet ikke ligner ham. Han har altid spist helt vildt meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Janni.

Her hitter de små synger cd-en, og en børne cd marie hønen
evigglad. (der er lidt blandet på den cd) De cd'er har været et hit siden han var ganske lille.
Og alt moderne musik blandt andet den slags med en god bass.
Ang. flasken fik silas den til nat indtil han omkring 13 mdr. Han sagde selv fra. Jeg har en idé om at de små nok skal sige fra.

Anmeld

14. august 2012

ESV

ONKC skriver:

Bogen, de små synger. Hvem søren har valgt at lave en sangbog med 100 børnesange i, hvor der ikke følger nogen cd med så man kunne have en chance for at ramme den rigtige melodi?  William har nu hørt 6 forskellige børnesange med sin far som sanger, alle med melodien fra "Jeg ved en lærke rede " og ”Mariehønen evigglad” Jeg forstår godt han ikke så særlig tilfreds ud, for det lød decideret skræmmende! Min lillesøster plejer at være yderst tilfreds når jeg synger med hende, men der er altså også en cd med + hun synger for.

Jeg må vidst få anskaffet mig en cd, så er der nogen som har en idé til hvilken en det skal være? Hvilken er et hit hos jer?

William er en stor dreng på 84cm og 11,2 kg og han er 8 måneder gammel. Han får stadig flasken inden han skal sove, men er det egentlig nødvendigt? I øvrigt så skriger han helt vildt når jeg aflevere ham i vuggestuen og gider ikke rigtig spise noget, hvilket slet ikke ligner ham. Han har altid spist helt vildt meget..

De små synger er faktisk lavet som cd. ellers vil jeg sige at åh abe boksen den ville jeg bare ikke undvære, bamse og kylling og kaj og Andrea er også populære herhjemme.
Har desværre ingen gode råd eller løsnings forslag på institutions problemerne.

Anmeld

14. august 2012

ONKC

Janni. skriver:

Her hitter de små synger cd-en, og en børne cd marie hønen
evigglad. (der er lidt blandet på den cd) De cd'er har været et hit siden han var ganske lille.
Og alt moderne musik blandt andet den slags med en god bass.
Ang. flasken fik silas den til nat indtil han omkring 13 mdr. Han sagde selv fra. Jeg har en idé om at de små nok skal sige fra.

Har de lavet en? Det vidste jeg ikke. Tak for dit svar

Anmeld

14. august 2012

ONKC

ESV skriver:

De små synger er faktisk lavet som cd. ellers vil jeg sige at åh abe boksen den ville jeg bare ikke undvære, bamse og kylling og kaj og Andrea er også populære herhjemme.
Har desværre ingen gode råd eller løsnings forslag på institutions problemerne.

Jeg må vidst en tur i byen imorgen. Tak for dit svar

Anmeld

14. august 2012

Janni.

Ang. vuggestuen: har han lige holdt ferie?

Anmeld

14. august 2012

ONKC

Janni. skriver:

Ang. vuggestuen: har han lige holdt ferie?

Han holdte ferie i fire uger, men startede i sidste uge og der var intet, undtagen tosdag, fredag og så igår og idag.

Anmeld

14. august 2012

Janni.

ONKC skriver:

Han holdte ferie i fire uger, men startede i sidste uge og der var intet, undtagen tosdag, fredag og så igår og idag.

Jeg tror han lige skal vænne sig til at være afsted igen. Silas reagerede også stærkt hele sidste uge på nær 1 dag.

Anmeld

14. august 2012

ONKC

Janni. skriver:

Jeg tror han lige skal vænne sig til at være afsted igen. Silas reagerede også stærkt hele sidste uge på nær 1 dag.

Ja, det kan være.

Anmeld

14. august 2012

Nettemor

Jeg kender en klog kvinde der altid siger: Ungerne er ligeglade med hvilken melodi du synger sangen på. Og om du rammer tonen! Bare du synger!

Så hvis du nyder det vil han helt sikkert også..

Herhjemme har vi synget på aaaalt! en sang kunnne fx være:

Nuuu skal moooaaar ud og vaske op, vaske op, vaske op op op tralulalei og du skal bare hygge dig.

Nååår moar har vasket op vasket op vasket op op op så skal vi ud og gå en tur og så skal vi have hue på, ja du skal ha hue på. det er dejligt når det er koldt, når deeeeet eeeeer koooooooldt..

Hvis folk havde set os / hørt os havde de helt sikkert fået et billigt grin.. Men hvad gør det.. Vi hyggede os og Bassen kunne lide det.. Nu er han større og synger selv meget. Både rigtige sange som de synger i dagplejen men også ting han selv finder på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.