Vil så gerne giftes inden nr. 2 ankommer !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Kløver

Chili skriver:

Altså formue må kun være på 20.000 hvor enkelt person må have 10.000 så det er egentligt det samme også ikke eje noget selvfølgelig
Og det med at han skal studere eller kh passer sikkert meget godt

Jeg har både modtaget kh da min mand læste og selv var på kh

Ja kan måske være det er fordi ens indkomst er for lav til at man kan "forsørge" sin ægtefælle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

jydeinden

Maja84 skriver:

Ulempe: man kan ikke få kontanthjælp hvis man mister arbejde, men intet problem hvis man er medlem af en akasse.

Fordel: i er begge sikret hvis en af jer skulle dø, i forhold til bo osv

Jeg var forlovet med min mand, og det blev også pludselig vigtigt for mig, især da vi ventede nr2. Jeg skrev et kort og spurgte om han ville giftes inden lillesøster kom. Han sagde ja, og vi blev gift den 18 feb i år, da jeg var 28 uger henne, så blev med mave på og det hele

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har ekstra spørgsmål osv

Håber du får ønsket opfyldt

man kan sagtens sikre hinanden på lige fod uden at blive gift

og man kan godt få kh selvom man er gift, man får det bare kun hvis manden eller kvindens indtægt er for lav til at det skønnes at den ene kan forsøge begge

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

og man kan godt få kh selvom man er gift, man får det bare kun hvis manden eller kvindens indtægt er for lav til at det skønnes at den ene kan forsøge begge

det ved jeg at man ka, men det er jo et meget dårligt agoment for mig når jeg gerne vil giftes 

Anmeld

14. august 2012

Chili

Maja84 skriver:

Ja kan måske være det er fordi ens indkomst er for lav til at man kan "forsørge" sin ægtefælle

Ja

Anmeld

14. august 2012

jydeinden

Anonym skriver:

det ved jeg at man ka, men det er jo et meget dårligt agoment for mig når jeg gerne vil giftes 

hehe bestemt

men du kan jo altid sige at det er af kærlighed.. dét behøver ingen argumentation

Anmeld

14. august 2012

Kløver

jydeinden skriver:

Ja man kan godt sikre sig, men er rigtig dyrt. Hvis man skal have kh, skal ægtefællen nærmest selv være på su eller kontanthjælp, før man tjener for meget, fik jeg at vide, inden vi blev gift, gennem fagforeningen

Anmeld

14. august 2012

jydeinden

Maja84 skriver:

Ja man kan godt sikre sig, men er rigtig dyrt. Hvis man skal have kh, skal ægtefællen nærmest selv være på su eller kontanthjælp, før man tjener for meget, fik jeg at vide, inden vi blev gift, gennem fagforeningen

du mener vel formenligt for lidt, og ja for det er vel før skat de går efter, og de fleste tjener mere end 20.000 før skat.

og aner intet om hvad det koster, men det er jo også dyrt på flere måder at blive gift

Anmeld

14. august 2012

modesty

Anonym skriver:

Jamen, det har jeg altså gjort, mange gange  

han siger altid han gerne vil giftes med mig, men bare ikke lige nu .. tror det er fordi at han lægger al opmærksomhed på den nye der er på vej, og synes at der er nok at se til med dåb osv. og han vil ikke kombinere det  

mænd 

ønskedatoen er d. 12-12-2012.. en så begynder jeg jo at have travlt 

Ah OK. 

Anmeld

14. august 2012

Kløver

jydeinden skriver:

JJ

du mener vel formenligt for lidt, og ja for det er vel før skat de går efter, og de fleste tjener mere end 20.000 før skat.

og aner intet om hvad det koster, men det er jo også dyrt på flere måder at blive gift

Vi fik at vide det min ville koste 15.000-20.000 og opefter, så ville vi hellere bruge pengene på et bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.