Vil så gerne giftes inden nr. 2 ankommer !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg ikke ønsker min kærete skal kunne læse dette 

men øj hvor vil jeg gerne giftes inden nr. 2 kommer til verdenen i febuar.. men ved slet ikke hvordan jeg skal hinte ham om det  

det er mærkeligt, jeg har aldrig ville giftes, og har aldrig troet på ægteskabet, men nu er jeg bare der, hvor jeg så godt kunne tænke mig det, for jeg elsker virkelig den her mand, og vil tilbringe resten af mit liv med ham.. 

kan i ikke skrive nogen fordele, og nogen ulemper ved at være gift ? både økonomisk og det hele   

ham må da kunne overtales, uden at jeg skal sige det direkte til ham ???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Kløver

Ulempe: man kan ikke få kontanthjælp hvis man mister arbejde, men intet problem hvis man er medlem af en akasse.

Fordel: i er begge sikret hvis en af jer skulle dø, i forhold til bo osv

Jeg var forlovet med min mand, og det blev også pludselig vigtigt for mig, især da vi ventede nr2. Jeg skrev et kort og spurgte om han ville giftes inden lillesøster kom. Han sagde ja, og vi blev gift den 18 feb i år, da jeg var 28 uger henne, så blev med mave på og det hele

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har ekstra spørgsmål osv

Håber du får ønsket opfyldt

Anmeld

14. august 2012

Chili

Maja84 skriver:

Ulempe: man kan ikke få kontanthjælp hvis man mister arbejde, men intet problem hvis man er medlem af en akasse.

Fordel: i er begge sikret hvis en af jer skulle dø, i forhold til bo osv

Jeg var forlovet med min mand, og det blev også pludselig vigtigt for mig, især da vi ventede nr2. Jeg skrev et kort og spurgte om han ville giftes inden lillesøster kom. Han sagde ja, og vi blev gift den 18 feb i år, da jeg var 28 uger henne, så blev med mave på og det hele

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har ekstra spørgsmål osv

Håber du får ønsket opfyldt

Man kan godt få kontanthjælp selvom man er gift, det kommer bare an på mandens indtægt

Så hvis han tjener meget, nej

Anmeld

14. august 2012

Kløver

Chili skriver:

Man kan godt få kontanthjælp selvom man er gift, det kommer bare an på mandens indtægt

Så hvis han tjener meget, nej

Okay, men gælder det ikke kun hvis man ikke har formue, og han enten er på su eller også er på kh. Mener han har forsørgerpligt så snart han er i job, eller kun for den sags skyld, men måske det så er fordi satsen er lav ?

Anmeld

14. august 2012

modesty

Hvorfor frier du ikke bare? 

Anmeld

14. august 2012

Nettemor

modesty skriver:

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jamen, det har jeg altså gjort, mange gange  

han siger altid han gerne vil giftes med mig, men bare ikke lige nu .. tror det er fordi at han lægger al opmærksomhed på den nye der er på vej, og synes at der er nok at se til med dåb osv. og han vil ikke kombinere det  

mænd 

ønskedatoen er d. 12-12-2012.. en så begynder jeg jo at have travlt 

Anmeld

14. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Jamen, det har jeg altså gjort, mange gange  

han siger altid han gerne vil giftes med mig, men bare ikke lige nu .. tror det er fordi at han lægger al opmærksomhed på den nye der er på vej, og synes at der er nok at se til med dåb osv. og han vil ikke kombinere det  

mænd 

ønskedatoen er d. 12-12-2012.. en så begynder jeg jo at have travlt 

Du kunne jo prøve at lufte det for ham, det med ønske datoen og så se hvad han siger til det... Hvis han siger nej fordi han gerne vil vente lidt, jamen så tror jeg (hvis jeg var dig) at jeg ville acceptere det, da det nok mere bliver din dag og ikke "jeres" hvis du forstår hvad jeg mener

Hvis han ikke er klar på samme måde som dig så ville det næsten være synd at holde bryllup, da han nok ikke vil nyde det på samme måde som dig ?

Det ville nok være mere oplagt med en dag hvor i begge glæder jeg 100 %

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Du kunne jo prøve at lufte det for ham, det med ønske datoen og så se hvad han siger til det... Hvis han siger nej fordi han gerne vil vente lidt, jamen så tror jeg (hvis jeg var dig) at jeg ville acceptere det, da det nok mere bliver din dag og ikke "jeres" hvis du forstår hvad jeg mener

Hvis han ikke er klar på samme måde som dig så ville det næsten være synd at holde bryllup, da han nok ikke vil nyde det på samme måde som dig ?

Det ville nok være mere oplagt med en dag hvor i begge glæder jeg 100 %

det har jeg prøvet, men han siger ikke rigtig noget til det, andet end at smile, nogen gange grine lidt, og så efterfølgende sige, nu må du jo vente og se skat .. ihh.. det så irreterende .... 

Anmeld

14. august 2012

Chili

Maja84 skriver:

Okay, men gælder det ikke kun hvis man ikke har formue, og han enten er på su eller også er på kh. Mener han har forsørgerpligt så snart han er i job, eller kun for den sags skyld, men måske det så er fordi satsen er lav ?

Altså formue må kun være på 20.000 hvor enkelt person må have 10.000 så det er egentligt det samme også ikke eje noget selvfølgelig
Og det med at han skal studere eller kh passer sikkert meget godt

Jeg har både modtaget kh da min mand læste og selv var på kh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.