Godaften piger.
Jeg har det simpelthen så dårligt indeni pga isabellas opførelse for tiden jeg har aldrig oplevet noget lign med hende før.
Hun er 14,5 mdr gammel nu. Vi har haft en periode på 3 uger hvor hun ikke har villet falde i søvn om aftenen, det har været med skrig og skrål i en til to timer hver aften. Vi valgte så at ændre hendes sengetid fra 19-20. De sidste par dage her det så været okay nemt at få hende til at sove.
Hun begyndte virkelig at opføre sig rigtig træls til aftensmaden fra omkring forrig weekend. Men at kaste rundt med maden.
Natten til fredag havde hun lidt feber som fortsat om fredagen. Det er så tænder. Både to kindtænder i overmunden og i undermunden plus to hjørnetænder i undermunden. Hun har ikke villet spise optimalt i weekenden. Det eneste hun ville have var yoghurt og lidt frugt. Hun ville så spise lidt aftensmad igår aftes og indtagelse af mad i dag har været næsten nprmalt.
Uden at kaste rundt med maden. Nå men fint fint.
Men hun er så også begyndt at være virkelig hysterisk igennem hele dagen hun skriger og er sur konstandt. Og så snart vi nærmer os hendes puslebord går hun helt amok og gør sig stiv og kaster sig rundt. Og græder helt vildt.
Hun har længe haft et underligt forhold til puslebordet. Men nu er det godt nok fuldstændig sindsygt.
Jeg synes virkelig det er vildt frustrende at hun er så sur hele tiden. Jeg havde læst at hun måske kunne være i et tigerspring. Men hun har aldrig aldrig opført sig på denne måde. Hun har godt kunne være pyldret men det her er ikke bare pylderi.
Jeg forstår ikke hvad der sker

Nogen der har prøvet noget lign??
Anmeld