umuligt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Clisolka

Ka+Ma=Be skriver:

Tigerspring, tigerspring, tigerspring! Det er pisse hårdt, men det går jo heldigvis over!

Lige min tanke  De tigerspring er ikke sjove 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

rogerrasch

Dinna88 skriver:

Okay. Kan det være det? Jeg døjer selv med min ryg og har i 1½ år gået til kiropraktor, og det blusser op fra tid til anden. (ja, hele tiden faktisk, men det er en anden historie jo) Der får jeg pludseligt rigtig ondt, og så skal jeg afsted til behandling. Kan det være ligesådan med ham? At noget er helt galt og det påvirker ham?

m så burde det vel egentlig også gøre ondt når man f.eks løfter på ham??? 

Anmeld

14. august 2012

Dinna88

rogerrasch skriver:

m så burde det vel egentlig også gøre ondt når man f.eks løfter på ham??? 

Der er jo ingen retningslinjer. Jeg kan have situationer hvor jeg INTET mærker, og andre gange hvor jeg helt mister pusten af smerte.

Anmeld

14. august 2012

rogerrasch

MStorgaard skriver:

det lyder jo næsten som min datter på 6 mdr.
i min mødregruppe fik jeg rådene om jeg skal holde fast og og ikke give efter for hvad hun vil.

eksempelvis når hun vågner om natten og skriger skal jeg gå ind til hende uden at tage hende op og f.eks sige 'jeg ved godt du ikke vil sove men det er mor der bestemmer, godnat' og så gå ud og det gentager jeg indtil hun sover igen.

om dagen når hun har spist halvdelen af sin mad kan hun skrige efter at blive ammet, og der siger jeg f.eks 'du kan ikke blive ammet nu, du skal spise din mad' og det er samme replik hver dag i de forskellige situationer.

det kan også være når hun ikke vil sove om dagen eller være i klapvognen når vi handler hun skriger, og der er det samme procedure.

jeg ved ikke om det er sådan situationer du har med dit barn men jeg håber det kan hjælpe dig lidt.

det lyder ikke som det, han skriger ikke hvis jeg ligger ham i barnevognen det er stortset kun hans seng

Anmeld

14. august 2012

rogerrasch

Dinna88 skriver:

Der er jo ingen retningslinjer. Jeg kan have situationer hvor jeg INTET mærker, og andre gange hvor jeg helt mister pusten af smerte.

ja okay kunne være jeg lige skulle prøve at snakke med hans kiropraktor, der har heldigvis ikke været nogen kamp med ham idag indtil videre han ligger nemlig og sover nu

Anmeld

14. august 2012

Dinna88

rogerrasch skriver:

ja okay kunne være jeg lige skulle prøve at snakke med hans kiropraktor, der har heldigvis ikke været nogen kamp med ham idag indtil videre han ligger nemlig og sover nu

Det skader vel ikke, kan man sige Men dejligt, at det går godt i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.