umuligt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. august 2012

rogerrasch

hej jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg har en dreng på snart 6 måneder han har altid været utrolig nem men siden i onsdags har han været krop umulig at få til at sove, dagen igår sov han f.eks kun 15 minutter på en hel dag, han skriger og skriger hver gang han skal sove, lagde ham i seng kl 20:00 igår aftes og hele aftenen og natten vågnede han en gang i timen og bare skreg, er helt lost, håber der er nogle der evt, har prøvet det samme eller har nogle gode råd

knus en fortabt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

anynom

rogerrasch skriver:

Tohej jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg har en dreng på snart 6 måneder han har altid været utrolig nem men siden i onsdags har han været krop umulig at få til at sove, dagen igår sov han f.eks kun 15 minutter på en hel dag, han skriger og skriger hver gang han skal sove, lagde ham i seng kl 20:00 igår aftes og hele aftenen og natten vågnede han en gang i timen og bare skreg, er helt lost, håber der er nogle der evt, har prøvet det samme eller har nogle gode råd

knus en fortabt mor

Umiddelbart tænker jeg tænder eller ondt i ørerne..

Anmeld

13. august 2012

rogerrasch

JulieWH skriver:

Umiddelbart tænker jeg tænder eller ondt i ørerne..

okay han har to tænder men der var intet de var bare pludselig kommet frem, men må lige få tjekket hans øre for en sikkerhedsskyld

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Eller måske har han ondt i maven? Eller ryggen/nakken? Har du kigget efter små tegn? Der er jo f.eks. mange babyer der kommer et smut forbi kiropraktoren, fordi de har noget der ikke sidder som det skal.

Anmeld

13. august 2012

rogerrasch

Dinna88 skriver:

Eller måske har han ondt i maven? Eller ryggen/nakken? Har du kigget efter små tegn? Der er jo f.eks. mange babyer der kommer et smut forbi kiropraktoren, fordi de har noget der ikke sidder som det skal.

han går i forvejen hos kiropraktor fordi han lå skævt i bækkenet sidst i graviditeten så han nakke har været skøv pga. det men det har han gået til siden han var 1 måned gammel

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

rogerrasch skriver:

han går i forvejen hos kiropraktor fordi han lå skævt i bækkenet sidst i graviditeten så han nakke har været skøv pga. det men det har han gået til siden han var 1 måned gammel

Okay. Kan det være det? Jeg døjer selv med min ryg og har i 1½ år gået til kiropraktor, og det blusser op fra tid til anden. (ja, hele tiden faktisk, men det er en anden historie jo) Der får jeg pludseligt rigtig ondt, og så skal jeg afsted til behandling. Kan det være ligesådan med ham? At noget er helt galt og det påvirker ham?

Anmeld

13. august 2012

Storgaard & Lillegaard

det lyder jo næsten som min datter på 6 mdr.
i min mødregruppe fik jeg rådene om jeg skal holde fast og og ikke give efter for hvad hun vil.

eksempelvis når hun vågner om natten og skriger skal jeg gå ind til hende uden at tage hende op og f.eks sige 'jeg ved godt du ikke vil sove men det er mor der bestemmer, godnat' og så gå ud og det gentager jeg indtil hun sover igen.

om dagen når hun har spist halvdelen af sin mad kan hun skrige efter at blive ammet, og der siger jeg f.eks 'du kan ikke blive ammet nu, du skal spise din mad' og det er samme replik hver dag i de forskellige situationer.

det kan også være når hun ikke vil sove om dagen eller være i klapvognen når vi handler hun skriger, og der er det samme procedure.

jeg ved ikke om det er sådan situationer du har med dit barn men jeg håber det kan hjælpe dig lidt.

Anmeld

13. august 2012

Ka+Ma=Be

Tigerspring, tigerspring, tigerspring! Det er pisse hårdt, men det går jo heldigvis over!

Anmeld

13. august 2012

Carl-Emil's mor

Ka+Ma=Be skriver:

Tigerspring, tigerspring, tigerspring! Det er pisse hårdt, men det går jo heldigvis over!

lige præcis alle de klassiske "ting" der udspiller sin under et tigerspring

til ts : det viser bare at dit barn er helt normalt så sæt du bare pris på det og glæd dig over det snart er slut

Anmeld

13. august 2012

NNL

Ka+Ma=Be skriver:

Lige præcis min tanke!!

De tigerspring kan trække tænder ud, men går heldigvis over igen efter forholdsvist korte perioder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.