Blå Læber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Tak Det der er underligt ved at er, at hun kan sidde helt stille og se tegnefilm og så komme de bare. de kommer uanset hvad hun laver. Blå læber og kolde hænder.

I skal IKKE vente en hel uge det er ikke acceptabelt! KRÆV at få hende undersøgt IDAG! Der er jo tydligtvis noget i vejen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Frk.S

I skal IKKE vente en hel uge det er ikke acceptabelt! KRÆV at få hende undersøgt IDAG! Der er jo tydligtvis noget i vejen!

Helt enig. 

Ring og bed om at få hende undersøgt af en anden læge - i dag. 

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

Så det vidst tid til en opdatering. Isabella kom til læge i sidste uge om torsdagen i stedet for. En af lægerne kiggede på hende og kom frem til den konklusion at hendes hjerte banker for hurtigt. ( hun sagde dog at det også kunne være nervøsitet, hmm tvivler jeg på).

Så nu går vi venter på at få en tid på hospitalet, hvor vi skal være til observsaion i et døgns tid.

Så vi håber på det ikke er alvorligt

Anmeld

21. august 2012

Ciss

Anonym skriver:

Så det vidst tid til en opdatering. Isabella kom til læge i sidste uge om torsdagen i stedet for. En af lægerne kiggede på hende og kom frem til den konklusion at hendes hjerte banker for hurtigt. ( hun sagde dog at det også kunne være nervøsitet, hmm tvivler jeg på).

Så nu går vi venter på at få en tid på hospitalet, hvor vi skal være til observsaion i et døgns tid.

Så vi håber på det ikke er alvorligt

!

Godt at det bliver undersøgt!

Anmeld

21. august 2012

Nemesis

Sådan en datter har jeg også! Lige fra hun var helt lille blev hun blå på munden og fingrene og vi blev også indlagt og hun blev undersøgt.

Hendes stofskifte var ikke helt som det skulle være men ellers var der intet med hjerte eller lunger. Hun har heller ikke astma eller andet.

Lægerne kom dog frem til, at pga. stofskiftet var hun ekstremt kuldeskær og der hvor blodet først trækker sig tilbage er ekstremiteterne..såsom fingre og læber.

I dag er hun 2 år og 8 mdr og bliver stadig blå..også nogle gang hvor vi ikke umiddelbart kan forstå hun skulle fryse (fx. når vi spiser)

Men vi har jo fået af vide der ikke er noget galt!

Håber i får samme besked :-)

Sisse

Anmeld

21. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Anmeld

21. august 2012

KLN

Anonym skriver:

Hej Allesammen !

Håber der nogle der kan hjælpe mig lidt.. Først vil jeg sige, at je har bestilt tid ved vores læge. Men det drejer sig om min datter Isabella på knap 2 år som har asmatisk bronkitis, men hun får blå/lilla læber rimlig tit. Hun var indlagt i Marts/april 2012 med de blå læber hvor de scannede hendes hjerte der fandt de ingen ting. Nu den gal igen. Jeg har så nu haft fat i vores læge og forlangt en scanning af hendes lunger og hovedpulsåren. Er der nogle der har en ide om hvad det kan være?

- Vi er noget nervøse her hjemme render oppe ved hende mange gange både aften og nat.

Knus fra de nervøse forældre

Hej..

Uh.. Det lyder ikke rart for jer, man bliver hurtigt nervøs, når det drejer sig om vores små pus.

Nu kan jeg jo ikke sige noget 100 %, da jeg ikke har set din datter. Men da din datter har astmatisk bronchitis og hun nu har blå læber, lyder det meget som cyanose. Der er tegn på nedsat iltmætning i blodet. (det vil også i visse tlfælde kunne ses på negle - det er derfor man ikke må ha neglelak på, når man skal opereres)

Nu må du ikke blive nervøs. Som jeg formulerer det, lyder det måske meget alvorligt - det behøver det ikke at være. Men jeg ville os vælge, at få lægen til at se på hende.

God bedring til din lille skat.

P.s. Hvis ikke i gør det i forvejen, ville jeg hæve hende hovedgærde en anelse om natten - det letter vejrtrækningen.

Anmeld

21. august 2012

Kamilla-m

Ved lige hvordan du har det. Har været det igennem med min datter. Hun blev dog blå op a armene også.
Det viste sig at hun havde dårlig blod omløb men det er bedre nu, og hun er uden medicin
God bedring ned hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.