Anonym skriver:
Hej Allesammen !
Håber der nogle der kan hjælpe mig lidt.. Først vil jeg sige, at je har bestilt tid ved vores læge. Men det drejer sig om min datter Isabella på knap 2 år som har asmatisk bronkitis, men hun får blå/lilla læber rimlig tit. Hun var indlagt i Marts/april 2012 med de blå læber hvor de scannede hendes hjerte der fandt de ingen ting. Nu den gal igen. Jeg har så nu haft fat i vores læge og forlangt en scanning af hendes lunger og hovedpulsåren. Er der nogle der har en ide om hvad det kan være?
- Vi er noget nervøse her hjemme render oppe ved hende mange gange både aften og nat.
Knus fra de nervøse forældre
Hej..
Uh.. Det lyder ikke rart for jer, man bliver hurtigt nervøs, når det drejer sig om vores små pus.
Nu kan jeg jo ikke sige noget 100 %, da jeg ikke har set din datter. Men da din datter har astmatisk bronchitis og hun nu har blå læber, lyder det meget som cyanose. Der er tegn på nedsat iltmætning i blodet. (det vil også i visse tlfælde kunne ses på negle - det er derfor man ikke må ha neglelak på, når man skal opereres)
Nu må du ikke blive nervøs. Som jeg formulerer det, lyder det måske meget alvorligt - det behøver det ikke at være. Men jeg ville os vælge, at få lægen til at se på hende.
God bedring til din lille skat.
P.s. Hvis ikke i gør det i forvejen, ville jeg hæve hende hovedgærde en anelse om natten - det letter vejrtrækningen.
Anmeld