Blå Læber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.444 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

Hej Allesammen !

Håber der nogle der kan hjælpe mig lidt.. Først vil jeg sige, at je har bestilt tid ved vores læge. Men det drejer sig om min datter Isabella på knap 2 år som har asmatisk bronkitis, men hun får blå/lilla læber rimlig tit. Hun var indlagt i Marts/april 2012 med de blå læber hvor de scannede hendes hjerte der fandt de ingen ting. Nu den gal igen. Jeg har så nu haft fat i vores læge og forlangt en scanning af hendes lunger og hovedpulsåren. Er der nogle der har en ide om hvad det kan være?

- Vi er noget nervøse her hjemme render oppe ved hende mange gange både aften og nat.

Knus fra de nervøse forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Puha lyder ik rart. Godt du har bestilt tid ved lægen igen! Ka godt forstå at du har forlangt yderligere undersøgelser! Jeg ville også ha sagt, få tjekket hjertet, men det har i jo så fået gjort! Held og lykke med det!! Vh stine

Anmeld

13. august 2012

SaNiNa

Kan desværre ikke hjælpe dig/jer

men kunne ikke gå unde nat give jer et

Det må være svært ikke at vide hvad der gør jeres pige får blå læber

Anmeld

13. august 2012

MorDk

Jeg vil mene at jeres datters blod ikke iltes optimalt siden hun får blå læber... Håber snart I får svar! Krydser fingre for alt er ok!

Anmeld

13. august 2012

Holbæktrunten

MorDk skriver:

Jeg vil mene at jeres datters blod ikke iltes optimalt siden hun får blå læber... Håber snart I får svar! Krydser fingre for alt er ok!

det kaldes cyanose, og ses oftest på læber og negle - det skal undersøges, det er det mest tydelige tegn på iltmangel...

Anmeld

13. august 2012

MorDk

Holbæktrunten skriver:

det kaldes cyanose, og ses oftest på læber og negle - det skal undersøges, det er det mest tydelige tegn på iltmangel...

Lige præsis men ville bare ikke bruge fremmede ord herinde... *S*

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres hurtige svar. Vi har snakket om herhjemme hun nok har noget iltmangel, men kan først komme til i næste uge , lægen har haft lukket så alle tiderne i denne uge er taget, bliver en lang uge . Vi har det bare af h til.

Ja det er svært at gå ikke ane hvad vores prinsesse fejler.

Anmeld

13. august 2012

Frk.S

Anonym skriver:

Tak for jeres hurtige svar. Vi har snakket om herhjemme hun nok har noget iltmangel, men kan først komme til i næste uge , lægen har haft lukket så alle tiderne i denne uge er taget, bliver en lang uge . Vi har det bare af h til.

Ja det er svært at gå ikke ane hvad vores prinsesse fejler.

Nu vil jeg jo helst ikke gøre dig mere bekymret end du allerede er.

Men så synes jeg i skal høre om i ikke kan komme ind til en anden læge, eller evt. blive henvist direkte til undersøgelse på sygehuset.

Jeg synes det er meget længe at vente en hel uge på at komme til læge med hende. Det skal undersøges! 

Krydser alt hvad jeg kan for, at det er helt harmløst, og at i snart får ro i sjælen. 

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Tak Det der er underligt ved at er, at hun kan sidde helt stille og se tegnefilm og så komme de bare. de kommer uanset hvad hun laver. Blå læber og kolde hænder.

Anmeld

13. august 2012

Ciss

Stakkels pige.

Jeg ved intet om dette men ville ikke gå igen uden at sende en stor .

Jeg håber, I snart får nogen svar og noget hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.