ang. dagpleje hvad havde i gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Ciss

Anonym skriver:

tak for de meldning, men jeg ser aldrig min pige slå eller sparke andre børn, aldrig, og så siger hun det fra andre dagplejemor, observer hun det ikke selv- eller hvad? hun skal sgu da hold øje med mit barn.

undskyld jeg er dum mor, men ville gerne have mit barn har det godt, ringer jeg bar ned til dagplejekontoret og snakker med dem at jeg ville skrift hurtigst muligt ang. dårlig kommunikation

Jeg håber forresten ikke, at du misforstod, hvad jeg skrev.

Det var DP'en jeg mente opførte sig uproft. Ikke dig. Jeg ser, når jeg læser det nu, at det ikke blev helt tydelig i det jeg skrev. Undskyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Jeg siger syntes du skal være ligeglad med om der kun er et år tilbage af hendes tid i DP, hvis hun ikke har det godt, så bør du skifte.. Misforstår du mig stadig? - Jeg siger ikke du skal være LIGEGLAD med at hun skal ind i en ny rytme, nye mennesker osv.. tværtimod!! 

Men hvis du som sagt har et dårligt forhold til DP og du ikke bryder dig om hende, så hvorfor ikke skifte?? Jeg ville have det dårligt med at sende mit barn hen til en jeg ikke brød mig om!

jeg misforståer dig ikke, jeg har det også dårligt med det, men min mand siger jo jeg misforstå hende, plus der kun er et år tilbage, så det mere synd for hende. jeg ved ikke hvordan jeg skal gør det godt igen for hende

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg håber forresten ikke, at du misforstod, hvad jeg skrev.

Det var DP'en jeg mente opførte sig uproft. Ikke dig. Jeg ser, når jeg læser det nu, at det ikke blev helt tydelig i det jeg skrev. Undskyld.

undskyld, jeg ved godt det var dagplejemoren du mente, så jeg misforstå dig ikke. men jeg føler mig som en dårlig mor, når hun siger sådan til mig .

Anmeld

13. august 2012

Sildefisk

Ciss skriver:

Jeg tror, jeg ville have skiftet DP. Tilliden mellem jer er enormt vigtig, og det lyder ikke, som den er der. Det alene kan jo gøre det vanskeligere for din pige, uanset hvad der ellers sker af ting omkring hende.

Forresten anser jeg det som uproft at videregive en negativ og alt andet end konstruktiv melding fra en anden dagplejemor. Den slags gør man ikke.

Som mor og pædagog er jeg 100% enig

Anmeld

13. august 2012

Ciss

Anonym skriver:

undskyld, jeg ved godt det var dagplejemoren du mente, så jeg misforstå dig ikke. men jeg føler mig som en dårlig mor, når hun siger sådan til mig .

!

Det er du ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.