hej skønne mennesker 
jeg skrive anonymitet da jeg ikke ved om dagplejemoren kigger herinde eller nogen der kender dagplejemoren.
mit problem er at jeg har en datter på 2 år , jeg aflever hende så efter to uges ferie og forklar dagplejenmoren hvordan ugerne er gået og hun grædt meget efter hun har været i gæstepleje, hvor vores dagplejemor siger, jeg kunne ikke blive ved med kører på hun har det svært, for hun kender godt gæsteplejen- hvor jeg blev ret ked, for mit barn har det svært ved nye mennesker. da jeg så henter hende, siger dagplejenmoren jeg ville lige sige fra de andre dagpleje at dit barn slå og sparker efter de andre børn og de andre dagplejemor har haft fat i hende, hvor jeg så tænkter hvorfor siger de andre dagplejemor det, har du ikke haft fat i mit barn- hvor jeg siger til hende der hjemme slår eller sparker hun ikke , hvor hun siger jeg skulle også bar sige det fra de andre dagplejer.
jeg har mange opleverser hvor jeg føler jeg er dårlig mor når jeg går der væk derfra, en dag var min datter hos frisøren, da jeg kommer ned og fortælle at hun græd da hun blev klippet, siger hun ej hvor i onde mod hende, i skulle da valgt en anden dag, det da synd for hende at hun græd.
min mand siger der år tilbage og hun er jo glad når du aflever hende, så det skal nok gå, men hun ville ligeså hurtigt ud af døren når jeg henter hende.
vil i have skrifte dagpleje eller hvordan ville i have det ?
håber virkelig i kan hjælpe mig, for jeg har det skam svært inde i ang. denne sag
Anmeld