ang. dagpleje hvad havde i gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.865 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

hej skønne mennesker

jeg skrive anonymitet da jeg ikke ved om dagplejemoren kigger herinde eller nogen der kender dagplejemoren.

mit problem er at jeg har en datter på 2 år , jeg aflever hende så efter to uges ferie og forklar dagplejenmoren hvordan ugerne er gået og  hun grædt meget efter hun har været i gæstepleje, hvor vores dagplejemor siger, jeg kunne ikke blive ved med kører på hun har det svært, for hun kender godt gæsteplejen- hvor jeg blev ret ked, for mit barn har det svært ved nye mennesker. da jeg så henter hende, siger dagplejenmoren jeg ville lige sige fra de andre dagpleje at dit barn slå og sparker efter de andre børn og de andre dagplejemor har haft fat i hende, hvor jeg så tænkter hvorfor siger de andre dagplejemor det, har du ikke haft fat i mit barn- hvor jeg siger til hende der hjemme slår eller sparker hun ikke , hvor hun siger jeg skulle også bar sige det fra de andre dagplejer. 

jeg har mange opleverser hvor jeg føler jeg er dårlig mor når jeg går der væk derfra, en dag var min datter hos frisøren, da jeg kommer ned og fortælle at hun græd da hun blev klippet, siger hun ej hvor i onde mod hende, i skulle da valgt en anden dag, det da synd for hende at hun græd. 

min mand siger der år tilbage og hun er jo glad når du aflever hende, så det skal nok gå, men hun ville ligeså hurtigt ud af døren når jeg henter hende.

vil i have skrifte dagpleje eller hvordan ville i have det ?

håber virkelig i kan hjælpe mig, for jeg har det skam svært inde i ang. denne sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

hej skønne mennesker

jeg skrive anonymitet da jeg ikke ved om dagplejemoren kigger herinde eller nogen der kender dagplejemoren.

mit problem er at jeg har en datter på 2 år , jeg aflever hende så efter to uges ferie og forklar dagplejenmoren hvordan ugerne er gået og  hun grædt meget efter hun har været i gæstepleje, hvor vores dagplejemor siger, jeg kunne ikke blive ved med kører på hun har det svært, for hun kender godt gæsteplejen- hvor jeg blev ret ked, for mit barn har det svært ved nye mennesker. da jeg så henter hende, siger dagplejenmoren jeg ville lige sige fra de andre dagpleje at dit barn slå og sparker efter de andre børn og de andre dagplejemor har haft fat i hende, hvor jeg så tænkter hvorfor siger de andre dagplejemor det, har du ikke haft fat i mit barn- hvor jeg siger til hende der hjemme slår eller sparker hun ikke , hvor hun siger jeg skulle også bar sige det fra de andre dagplejer. 

jeg har mange opleverser hvor jeg føler jeg er dårlig mor når jeg går der væk derfra, en dag var min datter hos frisøren, da jeg kommer ned og fortælle at hun græd da hun blev klippet, siger hun ej hvor i onde mod hende, i skulle da valgt en anden dag, det da synd for hende at hun græd. 

min mand siger der år tilbage og hun er jo glad når du aflever hende, så det skal nok gå, men hun ville ligeså hurtigt ud af døren når jeg henter hende.

håber virkelig i kan hjælpe mig, for jeg har det skam svært inde i ang. denne sag

Skifte med det samme

Anmeld

13. august 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

hej skønne mennesker

Jeg havde skiftet DP... Også var jeg sku ligeglad med om der kun var et år tilbage, hvis jeg kan mærke på mit barn hun helst bare vil hjem igen, og du ikke føler dig tryg ved at hun er der pga et dårligt forhold til Dp, så flyt hende. 

Anmeld

13. august 2012

Ciss

Anonym skriver:

hej skønne mennesker

Jeg tror, jeg ville have skiftet DP. Tilliden mellem jer er enormt vigtig, og det lyder ikke, som den er der. Det alene kan jo gøre det vanskeligere for din pige, uanset hvad der ellers sker af ting omkring hende.

Forresten anser jeg det som uproft at videregive en negativ og alt andet end konstruktiv melding fra en anden dagplejemor. Den slags gør man ikke.

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Jeg havde skiftet DP... Også var jeg sku ligeglad med om der kun var et år tilbage, hvis jeg kan mærke på mit barn hun helst bare vil hjem igen, og du ikke føler dig tryg ved at hun er der pga et dårligt forhold til Dp, så flyt hende. 

skal jeg vær ligelgad med hun skal køres ind i ny dagpleje ?

Anmeld

13. august 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

skal jeg vær ligelgad med hun skal køres ind i ny dagpleje ?

Jeg siger syntes du skal være ligeglad med om der kun er et år tilbage af hendes tid i DP, hvis hun ikke har det godt, så bør du skifte.. Misforstår du mig stadig? - Jeg siger ikke du skal være LIGEGLAD med at hun skal ind i en ny rytme, nye mennesker osv.. tværtimod!! 

Men hvis du som sagt har et dårligt forhold til DP og du ikke bryder dig om hende, så hvorfor ikke skifte?? Jeg ville have det dårligt med at sende mit barn hen til en jeg ikke brød mig om!

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg tror, jeg ville have skiftet DP. Tilliden mellem jer er enormt vigtig, og det lyder ikke, som den er der. Det alene kan jo gøre det vanskeligere for din pige, uanset hvad der ellers sker af ting omkring hende.

Forresten anser jeg det som uproft at videregive en negativ og alt andet end konstruktiv melding fra en anden dagplejemor. Den slags gør man ikke.

tak for de meldning, men jeg ser aldrig min pige slå eller sparke andre børn, aldrig, og så siger hun det fra andre dagplejemor, observer hun det ikke selv- eller hvad? hun skal sgu da hold øje med mit barn.

undskyld jeg er dum mor, men ville gerne have mit barn har det godt, ringer jeg bar ned til dagplejekontoret og snakker med dem at jeg ville skrift hurtigst muligt ang. dårlig kommunikation

Anmeld

13. august 2012

Lone Jakobsen

har du prøvet at kontakte den tilsynsførende?

hvis du ringer til kommunen kan de fortælle dig hvem der fører tilsyn med din dagplejer. hende kan du så be om et møde med og fortælle alt det du fortæller her.

din dagplejer må på ingen måde bedømme dig som en dårlig mor, og jeg tror faktisk heller ikke at gæste dp. må udtale sig om din dattters opførsel overfor de andre (jeg er dog privat så er ikke sikker på det)

jeg ville ikke starte med at flytte mit barn. jeg ville hellere prøve om ikke konflikten kunne løses først.

Lone

Anmeld

13. august 2012

Ciss

Anonym skriver:

tak for de meldning, men jeg ser aldrig min pige slå eller sparke andre børn, aldrig, og så siger hun det fra andre dagplejemor, observer hun det ikke selv- eller hvad? hun skal sgu da hold øje med mit barn.

undskyld jeg er dum mor, men ville gerne have mit barn har det godt, ringer jeg bar ned til dagplejekontoret og snakker med dem at jeg ville skrift hurtigst muligt ang. dårlig kommunikation

Det synes jeg, lyder fornuftigt.

Det var en mærkelig melding, du fik fra DP der!

Anmeld

13. august 2012

Ciss

Anonym skriver:

Og forresten:

Du er da alt andet end en dårlig mor! Du tager jo fat i problemet, når din pige ikke har det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.