Hvad går dit barn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

LISBETH:-)

Min Amalie der lige er blevet 5 år går til svømning. Det er sådan noget i varmvandsbassin hvor man vænnes til vandet/svømmer og så går hun til fodbold Svømningen har hun gået til i 1 år og fodbolden startede hun med i vinters.

Den lille på 2 år går ikke til noget endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
JulieE skriver:

Hvis hun er til musik og dans kan jeg anbefale dig Jazz og Motion på Hvidovregade. Line startede til dans dernede da hun var 2 år og 10 mdr og hun starter på 4. sæson her til september. Det er et rigtig godt sted 

Det er hun - det må jeg undersøge nærmere. Ved du hvad deres hjemmeside er?

Tak for tippet

Anmeld

15. august 2012

JulieE

MoarHvidovre skriver:

Det er hun - det må jeg undersøge nærmere. Ved du hvad deres hjemmeside er?

Tak for tippet

Den hedder

http://www.jazzogmotion.dk

Det er virkelig et fedt sted!!!

Anmeld

15. august 2012

anja89

Camulla skriver:

Min dreng som bliver 4 her om 17 dage går til gymnastik på 3. år nu, men jeg vil også gerne have ham tilmeldt svømning. Kan bare se at holdene enten er sådan noget forældre-barn - væn dit barn til vandet-atigt noget eller også er det decideret undervisning fra 5-6 års alderen og Micas har brug for et hold der imellem. Han er helt tryg ved vandet, vil gerne hoppe fra vipper osv. Så jeg tror bare vi venter...

Men så blev jeg nysgerrig på jeres børn. Hvad går de til??

Min store pige på 5 år til oktober går til ridning og det er hun helt vild med.. Hun startede sidste år så vi starter snart på 2 år

Den lille på 2 år går ikke til noget i nu men hun er allerede begyndt at ville op på søsters hest så tror hun får lov til at prøve ridning næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.