Hvad går dit barn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Camulla

Min dreng som bliver 4 her om 17 dage går til gymnastik på 3. år nu, men jeg vil også gerne have ham tilmeldt svømning. Kan bare se at holdene enten er sådan noget forældre-barn - væn dit barn til vandet-atigt noget eller også er det decideret undervisning fra 5-6 års alderen og Micas har brug for et hold der imellem. Han er helt tryg ved vandet, vil gerne hoppe fra vipper osv. Så jeg tror bare vi venter...

Men så blev jeg nysgerrig på jeres børn. Hvad går de til??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Moma

Min søn på 3 år skal gå til gymnastik igen i år. vi gik til babysvømning med ham 2 år, men han er bare ikke en vandhund, så nu er det gymnastik.

Anmeld

15. august 2012

Leneur

Min datter på snart 3 år, skal gå til gymnastik igen. Hendes 3. sæson.
Ville nu gerne også gå til svømning med hende men det ligger søndag fra 16-17, så synes det er et træls tidspunkt som alenemor og skal med de offentlige transportmidler, så det må vente til hun bliver ældre.

Anmeld

15. august 2012

132319

Min søn på 4½ går til fodbold. Dog vil han hellere gå til golf eller bowling, haha

Min datter på snart 2, skal snart starte til dans

Anmeld

15. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søn på 4 år og 10 mdr. går til fodbold på sin 2. sæson - og han elsker det. Der er træning 2 gange om ugen og så er der småstævner i nogen af weekenderne.

Min datter på 3 år og 3 mdr. går ikke til noget. Det bliver først til næste år, at vi skal finde ud af, hvad hun godt kunne tænke sig.

Anmeld

15. august 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Camulla skriver:

Min dreng som bliver 4 her om 17 dage går til gymnastik på 3. år nu, men jeg vil også gerne have ham tilmeldt svømning. Kan bare se at holdene enten er sådan noget forældre-barn - væn dit barn til vandet-atigt noget eller også er det decideret undervisning fra 5-6 års alderen og Micas har brug for et hold der imellem. Han er helt tryg ved vandet, vil gerne hoppe fra vipper osv. Så jeg tror bare vi venter...

Min går til svømning og skal prøve noget sportskarate.. Spændende

Anmeld

15. august 2012

Lone Jakobsen

min 3 årige skal gå til gymnastik sammen med mig

her er der nemlig blevet lavet en efterfølger til mor/far-barn gymnastik, hvor man kan hygge og lave gymnastik med børnene selv når de kommer over 3 år

Anmeld

15. august 2012

Pige2009

Camulla skriver:

Laura er knap 3 og fortsætter med gymnastik på 2. år nu med mig

Anmeld

15. august 2012

JulieE

MoarHvidovre skriver:

Min søn på 4 år og 10 mdr. går til fodbold på sin 2. sæson - og han elsker det. Der er træning 2 gange om ugen og så er der småstævner i nogen af weekenderne.

Min datter på 3 år og 3 mdr. går ikke til noget. Det bliver først til næste år, at vi skal finde ud af, hvad hun godt kunne tænke sig.

Hvis hun er til musik og dans kan jeg anbefale dig Jazz og Motion på Hvidovregade. Line startede til dans dernede da hun var 2 år og 10 mdr og hun starter på 4. sæson her til september. Det er et rigtig godt sted 

Anmeld

15. august 2012

Mariajny

min dreng, der godt nok er 8, går til noget der hedder mix bold.. det er alt hvad der har med en bold og gøre.. fodbold, håndbold, rundbold osv osv osv.. det er han rigtig glad for
så peljer han at gå til spejder når mix bold slutter, men tror ikke han vil i år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.