udeblev menstruation efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

silden85

Snuffler25 skriver:

hehe du må lige holde os opdateret om din mens kommer ikk  Det er aligevel 6 dage. - har du prøvet at teste igen?

ja jeg testede igår, og den var negativ. men jeg skal nok informer jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

silden85

håber snart at min mens kommer, så jeg kan starte på æl-test det er jo ikke for sjov jeg har købt dem hehe men nu må vi se hvornår tante rød kommer på besøg her hehe

Anmeld

18. maj 2009

Snuffler25

Jeg tror jeg gennemgår eller kommer til at gennemgå lidt det samme som du gør nu.. desværre vil jeg næsten sige
Jeg skulle have haft min mens i torsdags, hvis min cyklus altså stadig er 27 dage... men idag mandag, er der stadig intet kommet. Dvs. jeg er nu på dag 31 siden sidste 1. menstruations dag..

jeg testede i torsdags og igår morges (søndag) - men begge tests var negative...

Det er til at blive bims af..  

Anmeld

18. maj 2009

silden85

Snuffler25 skriver:

Jeg tror jeg gennemgår eller kommer til at gennemgå lidt det samme som du gør nu.. desværre vil jeg næsten sige
Jeg skulle have haft min mens i torsdags, hvis min cyklus altså stadig er 27 dage... men idag mandag, er der stadig intet kommet. Dvs. jeg er nu på dag 31 siden sidste 1. menstruations dag..

jeg testede i torsdags og igår morges (søndag) - men begge tests var negative...

Det er til at blive bims af..  

ja det er til at blive bims over, så vi må bare krydse finger for at vi snart får det

Anmeld

19. maj 2009

silden85

min mens. kom idag jeg har aldrig været så glad for at få det før

Anmeld

19. maj 2009

Snuffler25

silden85 skriver:

min mens. kom idag jeg har aldrig været så glad for at få det før

TILLYKKE

Ej hvor mærkeligt- men er faktisk lidt misundelig...  Har du ondt? eller er det som normalt ?

Anmeld

19. maj 2009

silden85

Snuffler25 skriver:

TILLYKKE

Ej hvor mærkeligt- men er faktisk lidt misundelig...  Har du ondt? eller er det som normalt ?

kan jeg godt forstå jeg kunne slet ikke mærke at jeg fik det. det kom bare lige pludselig. men jeg håber da at du snart får det. jeg gik 8 dage over før jeg fik mit.

Anmeld

12. juni 2009

Lou

Jeg vil bare lige tilføje min historie. Jeg stopped med p-pillen i januar '09 og fik derefter min sidste mentruation. Vi har nu juni måned og der er stadig ikke sket noget. Jeg har lige snakket med min læge som siger det er helt normalt, og at der kan gå op til et år. Puha.... jeg ved ikke lige hvordan jeg skal takle den  nyhed så snuffler25 - du var heldig ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.