udeblev menstruation efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.335 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

silden85

hej alle sammen
hvor lang tid gik der før i fik jeres menstruation efter p-pille stop?

jeg skulle have haft mit i søndags d. 10 maj, men det er ikke kommet endnu, og jeg har ingen menstruationssmerter haft endnu. også vil jeg hører om det er normalt at det ikke kommer til tiden? og jeg teste i søndags og den var meget negativ. det eneste jeg kan mærke, er at jeg føler at jeg skal tis ofter end jeg plejer

Hilsen Silden85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Lillemor

Jeg tog den sidste pille den 11 april hvorefter jeg fik min mens den 13 som altid. Jeg har lige haft regelmæssig mens her fra den 10 maj. Så min mens er helt ligesom den plejer - helt ned til den bestemte dag...

Når det så er sagt har jeg læst en masse om at det er helt naturligt at cyklusen lige skal finde sig selv efter p pillestop. Jeg læste at det var normalt at der kunne gå op til et halvt år - men at man derefter skulle søge læge hvis den stadig udeblev.

Håber det var en hjælp til dig...

Anmeld

13. maj 2009

NoName

silden85 skriver:

hej alle sammen
hvor lang tid gik der før i fik jeres menstruation efter p-pille stop?

jeg skulle have haft mit i søndags d. 10 maj, men det er ikke kommet endnu, og jeg har ingen menstruationssmerter haft endnu. også vil jeg hører om det er normalt at det ikke kommer til tiden? og jeg teste i søndags og den var meget negativ. det eneste jeg kan mærke, er at jeg føler at jeg skal tis ofter end jeg plejer

Hilsen Silden85

Min mens har været regelmæssig siden ppille stop i januar. - Desværre...

Anmeld

13. maj 2009

Sweet1978

Min mens. er også kommet regelsmæssigt begge gange jeg har stoppet med pillerne, men er også blevet hurtigt gravid. 1-2 måned vi prøvede.

Anmeld

13. maj 2009

baby2010

38 meeeeeget lange dage...

Anmeld

13. maj 2009

silden85

baby2010 skriver:

38 meeeeeget lange dage...

puha bliver du ikke nervøs?

Anmeld

14. maj 2009

baby2010

silden85 skriver:

puha bliver du ikke nervøs?

Nej for det hjælper ikke noget! Det er normalt, at der er uregelmæssigheder i starten... Lige nu er jeg oppe på 43 dage uden mens., det er jo "værre", men jeg kan jo intet gøre, end at stole på statistikken: 80-90% bliver gravide indenfor det første år

Anmeld

14. maj 2009

MaleneG

Jeg fik regelmæssigt mens efter p-pille stop med det samme.
og blev gravid 3 mdr efter.

Anmeld

14. maj 2009

silden85

jeg kan nå at få min mens endnu,  ellers må jeg ringe til lægen

Anmeld

15. maj 2009

Snuffler25

hehe du må lige holde os opdateret om din mens kommer ikk  Det er aligevel 6 dage. - har du prøvet at teste igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.