Vægtegning fucked up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

tarkoflen

Du kunne overveje at forsøge at vaske alle vægge ned i grundrens, måske en stor del af nikotinen kan vaskes af, og så er de måske lidt nemmere at ramme farven...

Men det er selvfølgelig et stort arbejde! Hvor på væggen sidder blomsten? Kunne man lave noget sjovt med at male nogle felter på væggen i en anden farve eller er vi ude i noget fra gulvet blomst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Majbrit P

Stéphanie skriver:

Ja det tror jeg virkelig. Det kunne jo også være en mulighed, spejle giver jo også ofte den illusion at et rum ser større ud, end det egentlig er

håber jeg kan finde et der dækker det så.. 

Anmeld

12. august 2012

Majbrit P

tarkoflen skriver:

Du kunne overveje at forsøge at vaske alle vægge ned i grundrens, måske en stor del af nikotinen kan vaskes af, og så er de måske lidt nemmere at ramme farven...

Men det er selvfølgelig et stort arbejde! Hvor på væggen sidder blomsten? Kunne man lave noget sjovt med at male nogle felter på væggen i en anden farve eller er vi ude i noget fra gulvet blomst?

Fra gulvet blomst, desværre

Ja men det er igen et stort arbejde, og vi har ikke overskuddet til at fjerne alt og male det eller noget andet 

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

My perfect son skriver:

håber jeg kan finde et der dækker det så.. 

Held og lykke med jagten

Anmeld

12. august 2012

Majbrit P

Stéphanie skriver:

Held og lykke med jagten

Mange tak. og mange tak for svaret  

Anmeld

12. august 2012

tarkoflen

My perfect son skriver:

Fra gulvet blomst, desværre

Ja men det er igen et stort arbejde, og vi har ikke overskuddet til at fjerne alt og male det eller noget andet 

Jeg har et spejl stående på skrå op ad en væg og det går fra gulvet og små 2 meter op, måske sådan et kunne være en løsning? Tror mit er fra ide møbler.

Anmeld

12. august 2012

Majbrit P

tarkoflen skriver:

Jeg har et spejl stående på skrå op ad en væg og det går fra gulvet og små 2 meter op, måske sådan et kunne være en løsning? Tror mit er fra ide møbler.

Ja måske! Krydser fingre for at jeg finder en løsning  

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

My perfect son skriver:

Mange tak. og mange tak for svaret  

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.