Vægtegning fucked up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Majbrit P

Jeg har tegnet nogle blomster på væggen med akrylmaling og de er sindssyg grimme, havde vidst troet for godt om mine ikke eksisterende kreative evner. 

Hvordan maler jeg det over? vores "hvide" vægge er lidt mere gulige end normalt fordi min kæreste røg før i tiden.

Kan jeg bare købe en hvid farve og blande med lidt gul akrylmaling?

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Stéphanie

My perfect son skriver:

Jeg har tegnet nogle blomster på væggen med akrylmaling og de er sindssyg grimme, havde vidst troet for godt om mine ikke eksisterende kreative evner. 

Hvordan maler jeg det over? vores "hvide" vægge er lidt mere gulige end normalt fordi min kæreste røg før i tiden.

Hvad ville i gøre?

Jeg tror desværre ikke du vil kunne få den samme nicotin farve ved at blande farve i malingen, så umiddelbart tror jeg den eneste løsning vil være at male hele væggen

Anmeld

12. august 2012

FamilenStorm

My perfect son skriver:

Hvad ville i gøre?

Æv at det mislykkede..

Jeg ville bide i det sure æble og få malet hele rummet hvidt.. Det frisker altid lige at få malet og givet lidt ny energi..

Anmeld

12. august 2012

Majbrit P

Stéphanie skriver:

Jeg tror desværre ikke du vil kunne få den samme nicotin farve ved at blande farve i malingen, så umiddelbart tror jeg den eneste løsning vil være at male hele væggen

Det er bare en rimelig stor udfordring, da vi har lille lejlighed - mange møbler og rigtig mange ting på væggene, øv altså! 

Anmeld

12. august 2012

Majbrit P

FamilenStorm skriver:

Æv at det mislykkede..

Jeg ville bide i det sure æble og få malet hele rummet hvidt.. Det frisker altid lige at få malet og givet lidt ny energi..

Vi magter bare ikke at male det hele, vi har SÅ mange ting på væggene og møbler der står op af dem og alt muligt, så det er ikke en løsning, så må jeg se på de grimme blomster, eller tage chancen med malingen

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

My perfect son skriver:

Det er bare en rimelig stor udfordring, da vi har lille lejlighed - mange møbler og rigtig mange ting på væggene, øv altså! 

Kan godt se at det er rigtig surt, men tror virkelig, at hvis du begiver dig ud i det andet, ender du alligevel med at skulle have malet det hele

Anmeld

12. august 2012

Majbrit P

Stéphanie skriver:

Kan godt se at det er rigtig surt, men tror virkelig, at hvis du begiver dig ud i det andet, ender du alligevel med at skulle have malet det hele

Tror du? Åh altså. Ellers må jeg dække det med et eller andet.. måske et spejl.. 

Anmeld

12. august 2012

twinboys

ellers mal væggen med en anden farve....ja hvis det er en ende væg

Anmeld

12. august 2012

Majbrit P

twinboys skriver:

ellers mal væggen med en anden farve....ja hvis det er en ende væg

Det er en ende væg, men ja det ser ud til at det ser sort ud. Enten farve hele væggen eller intet  

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

My perfect son skriver:

Tror du? Åh altså. Ellers må jeg dække det med et eller andet.. måske et spejl.. 

Ja det tror jeg virkelig. Det kunne jo også være en mulighed, spejle giver jo også ofte den illusion at et rum ser større ud, end det egentlig er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.