Hvorfor ingen hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Ciss

Da jeg var højgravid sidst og kastede op 2-3 gange pr dag og var totalt udmattet måtte jeg også gøre det hele selv. Jeg måtte jo forstå, at han var træt, når han kom hjem og havde leget en halv times tid med vores datter... (Jeg arbejdede til det sidste, så det var ikke fordi, jeg gik hjemme eller noget...) Jeg var også utrolig skuffet og ked af det. Han er alligevel en god far for vores børn, men jeg skal godt nok forsøge at holde øje med min søn, når han en dag har gravid kæreste/kone. Jeg ønsker ikke, at han skal være så hensynsløs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Adrina

Ciss skriver:

Da jeg var højgravid sidst og kastede op 2-3 gange pr dag og var totalt udmattet måtte jeg også gøre det hele selv. Jeg måtte jo forstå, at han var træt, når han kom hjem og havde leget en halv times tid med vores datter... (Jeg arbejdede til det sidste, så det var ikke fordi, jeg gik hjemme eller noget...) Jeg var også utrolig skuffet og ked af det. Han er alligevel en god far for vores børn, men jeg skal godt nok forsøge at holde øje med min søn, når han en dag har gravid kæreste/kone. Jeg ønsker ikke, at han skal være så hensynsløs...

Lyder virkelig ikke rart .

Ville ønske at de ku prøve at være gravide !!!

Og dejligt at du opdrager din søn til at tage hensyn! - det burde alle mænd bare lærer ! 

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Adrina skriver:

Hehe, godt at du ku skære igennem til ham 

Her er problemet desværre at jeg har haft talt med store bogstaver før. Han har endda hørt at jeg har fået at vide at jeg ikke må. I tirsdags fik jeg en kæmpe opsang ved min akupunktør, fordi hun kan se at jeg ikke holder mig i ro. Fortalte hende jo så at kæresten er lidt dårligt til at hjælpe og ja ... Fik at vide at jeg godt ku gå hjem og sige at jeg ikke måtte så meget som at støvsuge. 

Du må bare blive ved med at være efter ham til han forstår det.. 

Spørg ham om han hellere vil have at du ender i kørestol og kan absolut INTET, eller om han vil beholde dig, så du også er noget værd efter fødslen.. Så indser han nok at han skal hjælpe. 

Anmeld

11. august 2012

Adrina

OktoberMor skriver:

Du må bare blive ved med at være efter ham til han forstår det.. 

Spørg ham om han hellere vil have at du ender i kørestol og kan absolut INTET, eller om han vil beholde dig, så du også er noget værd efter fødslen.. Så indser han nok at han skal hjælpe. 

Har taget en snak med ham - snak nummer 1000. 

Han undskyldte og sagde at han sq have et skub for at hjælpe. Spurtge om han ville have at jeg endte på sygehuset med en for tidlig fødsel og skar virkelig tingene ud for ham. Hab hoppede nærmest ud for at lave aftensmad .. Nu må vi se hvor længe det varer 

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Adrina skriver:

Har taget en snak med ham - snak nummer 1000. 

Han undskyldte og sagde at han sq have et skub for at hjælpe. Spurtge om han ville have at jeg endte på sygehuset med en for tidlig fødsel og skar virkelig tingene ud for ham. Hab hoppede nærmest ud for at lave aftensmad .. Nu må vi se hvor længe det varer 

Årh det lyder godt med lidt ændringer..  Ellers må du lige sige Hmmm... Skal du have en opsang mere?

Anmeld

11. august 2012

Mamalou

Hvis jeg var dig ville jeg sætte mig og stene tv sammen med kæresten (og søster). Før eller siden går det op for ham, at han skal i sving. Han "lærer" intet af, at du gør tingene for ham. Han skal tage medansvar, ellers bliver du skør, hvis ikke nu med bækkenløsning, så når bebsen kommer. Så i sving med de "beskidte" tricks

Held og lykke med det!

Vh. Louise

Anmeld

11. august 2012

MortilElias2010

OktoberMor skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig, jeg har også BL og har fået afvide jeg skal forholde mig i ro.. Min kæreste siger, jeg skal nok hjælpe dig skat, vil ikke have du har ondt hele tiden.. Så går den ene dag efter den anden, og der sker absolut intet..  Indtil jeg får nok og selv gør tingene, i sidste uge måtte jeg sku selv fylde bilen med ragelse som kunne komme ned på lossepladsen, ( Og vi bor altså på 2. sal..) Idag er jeg lige kommet ind af døren, bad ham om at vaske op og støvsuge inden jeg kom hjem, så kommer jeg hjem med sofabordet fyldt med LORT! Så han har lige fået et møgfald!

Men generelt tror jeg egentlig bare mænd skal have det afvide en ekstra gang, selvom det er svært! - De tror stadig de har en mor der gør alt for dem..

Var der vasket op og støvsuget? 

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

MortilElias2010 skriver:

Var der vasket op og støvsuget? 

Nej det var der ikke.. ;-) isåfald havde jeg ikke skældt ham.ud

Anmeld

12. august 2012

MortilElias2010

OktoberMor skriver:

Nej det var der ikke.. ;-) isåfald havde jeg ikke skældt ham.ud

Ja, man ved aldrig  Det sker jo nogen aldrig bliver tilfreds  Godt du ikke er en af dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.