Adrina skriver:
Åh, ku sælge min kæreste til tider!
Jeg har bækkenløsning og har tendens til plukveer. Min kæreste siger heeeele tiden 'du skal bare slappe af og lade mig gøre tingene'. Men nææææh nej! Han gør nada! Hvis jeg spørger han, så får jeg et ja, men der sker bare intet
.
Vi har min søster denne weekend og han hjælper med nada! Ham og min søster stener bare tv. Er ved at gå ud af mit gode skind! Er træt, har ondt helt ned i benene, men det er åbenbart ligegyldigt
Åhhh .. Sq lige rase ud. Er så ked
Jeg kan virkelig godt forstå dig, jeg har også BL og har fået afvide jeg skal forholde mig i ro.. Min kæreste siger, jeg skal nok hjælpe dig skat, vil ikke have du har ondt hele tiden.. Så går den ene dag efter den anden, og der sker absolut intet..
Indtil jeg får nok og selv gør tingene, i sidste uge måtte jeg sku selv fylde bilen med ragelse som kunne komme ned på lossepladsen, ( Og vi bor altså på 2. sal..) Idag er jeg lige kommet ind af døren, bad ham om at vaske op og støvsuge inden jeg kom hjem, så kommer jeg hjem med sofabordet fyldt med LORT! Så han har lige fået et møgfald!

Men generelt tror jeg egentlig bare mænd skal have det afvide en ekstra gang, selvom det er svært! - De tror stadig de har en mor der gør alt for dem..
Anmeld