Hvorfor ingen hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Adrina

Åh, ku sælge min kæreste til tider!

Jeg har bækkenløsning og har tendens til plukveer. Min kæreste siger heeeele tiden 'du skal bare slappe af og lade mig gøre tingene'. Men nææææh nej! Han gør nada! Hvis jeg spørger han, så får jeg et ja, men der sker bare intet .

Vi har min søster denne weekend og han hjælper med nada! Ham og min søster stener bare tv. Er ved at gå ud af mit gode skind! Er træt, har ondt helt ned i benene, men det er åbenbart ligegyldigt

Åhhh .. Sq lige rase ud. Er så ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

TeamRocket

Øv! Men jeg kender det udemærket, vi har to børn i forvejen og jeg er gravid, min mand er noget så betænksom "Ej skat har du ondt, lig dig her så ordner jeg det for dig" To sek efter- kan du ikke selv ungerne er umulige og jeg ved ikke hvordan man vasker gulv?" EJ MEN MANGE TAK DA!
Hvordan bliver mænd så tankeløse? jeg er ret sikker på de ikke er født sådan for min lille knægt hjælper gladeligt til med alt

Anmeld

11. august 2012

Adrina

TeamRocket skriver:

Øv! Men jeg kender det udemærket, vi har to børn i forvejen og jeg er gravid, min mand er noget så betænksom "Ej skat har du ondt, lig dig her så ordner jeg det for dig" To sek efter- kan du ikke selv ungerne er umulige og jeg ved ikke hvordan man vasker gulv?" EJ MEN MANGE TAK DA!
Hvordan bliver mænd så tankeløse? jeg er ret sikker på de ikke er født sådan for min lille knægt hjælper gladeligt til med alt

Føler med dig! Det er SÅ træls! Ogs bare det at jeg har fået strenge ordrer fra Jordmoder og min akupunktør om at holde mig i ro .. Fandme ikke fedt at han lige kryber udenom

Åh, dejligt at du opdrager din knægt godt ! 

Det der ogs irritere mig er, at min kæreste har et barn fra et tidligere forhold og der gjorde han ALT for hende fordi hun såede det hårdt, men mig? Tsk ... Er bare såirriteret idag 

Anmeld

11. august 2012

5timesacharm..right?

Adrina skriver:

Jeg har bækkenløsning og har tendens til plukveer. Min kæreste siger heeeele tiden 'du skal bare slappe af og lade mig gøre tingene'. Men nææææh nej! Han gør nada! Hvis jeg spørger han, så får jeg et ja, men der sker bare intet .

Vi har min søster denne weekend og han hjælper med nada! Ham og min søster stener bare tv. Er ved at gå ud af mit gode skind! Er træt, har ondt helt ned i benene, men det er åbenbart ligegyldigt

Det er træls når man skal rende med det hele selv!!

Føler med dig 

Anmeld

11. august 2012

Adrina

Nørbo92 skriver:

Det er træls når man skal rende med det hele selv!!

Føler med dig 

Tak - det er sq noget træls noget ! 

Anmeld

11. august 2012

MarieMor

Kender det alt for godt .. 

En mand som altid har sagt "vil gøre ALT for dig!" men bare ikke lige rejse sig for at lave mad , eller lige nuppe sutten til drengen som skriger i vilden sky   Næ nej , så for man bare smidt i hovedet "hvorfor gør du det ikke selv?!" SUK 

Her har det heldigvis hjulpet med god snak om problemet og nu siger han ja til ALT 

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Adrina skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig, jeg har også BL og har fået afvide jeg skal forholde mig i ro.. Min kæreste siger, jeg skal nok hjælpe dig skat, vil ikke have du har ondt hele tiden.. Så går den ene dag efter den anden, og der sker absolut intet..  Indtil jeg får nok og selv gør tingene, i sidste uge måtte jeg sku selv fylde bilen med ragelse som kunne komme ned på lossepladsen, ( Og vi bor altså på 2. sal..) Idag er jeg lige kommet ind af døren, bad ham om at vaske op og støvsuge inden jeg kom hjem, så kommer jeg hjem med sofabordet fyldt med LORT! Så han har lige fået et møgfald!

Men generelt tror jeg egentlig bare mænd skal have det afvide en ekstra gang, selvom det er svært! - De tror stadig de har en mor der gør alt for dem..

Anmeld

11. august 2012

Adrina

OktoberMor skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig, jeg har også BL og har fået afvide jeg skal forholde mig i ro.. Min kæreste siger, jeg skal nok hjælpe dig skat, vil ikke have du har ondt hele tiden.. Så går den ene dag efter den anden, og der sker absolut intet..  Indtil jeg får nok og selv gør tingene, i sidste uge måtte jeg sku selv fylde bilen med ragelse som kunne komme ned på lossepladsen, ( Og vi bor altså på 2. sal..) Idag er jeg lige kommet ind af døren, bad ham om at vaske op og støvsuge inden jeg kom hjem, så kommer jeg hjem med sofabordet fyldt med LORT! Så han har lige fået et møgfald!

Men generelt tror jeg egentlig bare mænd skal have det afvide en ekstra gang, selvom det er svært! - De tror stadig de har en mor der gør alt for dem..

Hold da op ! Du lyder præcis som mig! Sender sig et kæmpe kram 

Har sagt til min kæreste 10000 gange før at jeg ikke er hans mor og at jeg simpelthen ikke fortjener den trælse behandling han gir når han ikke hjælper. 

Håber din kæreste fik meget røde ører 

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Adrina skriver:

Hold da op ! Du lyder præcis som mig! Sender sig et kæmpe kram 

Har sagt til min kæreste 10000 gange før at jeg ikke er hans mor og at jeg simpelthen ikke fortjener den trælse behandling han gir når han ikke hjælper. 

Håber din kæreste fik meget røde ører 

Ja vi er mange i samme båd.. Tror jeg.. 

Men vi elsker dem jo alligevel, de skal bare ha et skub bagi engang imellem!

Ja røde øre, han står og vasker op nu, laver mad og er helt stille.. Så jeg tror det hjalp lidt..  Det kan da heller ikke passe man skal sidde med deres barn i maven, ha ondt og ordne alt i hjemmet.. Den går sku ikke her hos mig!

Et til dig også, det er godt vi har hinanden herinde.

Anmeld

11. august 2012

Adrina

OktoberMor skriver:

Ja vi er mange i samme båd.. Tror jeg.. 

Men vi elsker dem jo alligevel, de skal bare ha et skub bagi engang imellem!

Ja røde øre, han står og vasker op nu, laver mad og er helt stille.. Så jeg tror det hjalp lidt..  Det kan da heller ikke passe man skal sidde med deres barn i maven, ha ondt og ordne alt i hjemmet.. Den går sku ikke her hos mig!

Et til dig også, det er godt vi har hinanden herinde.

Hehe, godt at du ku skære igennem til ham 

Her er problemet desværre at jeg har haft talt med store bogstaver før. Han har endda hørt at jeg har fået at vide at jeg ikke må. I tirsdags fik jeg en kæmpe opsang ved min akupunktør, fordi hun kan se at jeg ikke holder mig i ro. Fortalte hende jo så at kæresten er lidt dårligt til at hjælpe og ja ... Fik at vide at jeg godt ku gå hjem og sige at jeg ikke måtte så meget som at støvsuge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.