Choko123 skriver:
hej. jeg er ny her, men vil gerne have lidt hjælp/høre erfaringer..
Jeg stoppede med p-piller d. 2 juni efter at have taget dem i 8 år. Fik min menstruation d 5-8 juni og ogen d 5-8 juli. Tror jeg havde ægløsning ca d 17-21 juli.. Er ikke helt sikker for tog ikke en ægløsningstest, men fik brysspændinger og flåd. D 1-2 august blødte jeg en smule, dvs jeg havde brunligt udflåd og en smule blod i ca 24 timer, men ikke mere end lidt pletter.. Har ikke fået min menstruation. Og selvom der ikke er noget generelt at sige, så er jeg ifht. Sidste cyklus gået 6 dage over tid. Har taget tre graviditetsteste, alle negative.. Nu tænker jeg så, kan blødningen have været da ægget satte sig fast, og kan jeg bare være langsom til at produce HCG???? Nogle erfaringer? Modtages med 
Hej
Jeg stod selv i fuldstændigt samme situation sidste måned.. Stoppede med p-piller efter 7 år og havde de første 2 gange fuldstændig regelmæssig mens, men her sidste måned gik jeg 11 dage over tid, men fik altså mens efter de 11 dage..
Så det kan godt drille rigtig meget.. Havde også symptomer, min krop snød mig desværre..
Men håber ikke det er sådan i dit tilfælde 
Jeg sender nogle 

Anmeld