Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Choko123

Begynder da også at tro det er det. Men synes stadigvæk bare det er mærkeligt... Og mest af alt træls..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Karla

Choko123 skriver:

Begynder da også at tro det er det. Men synes stadigvæk bare det er mærkeligt... Og mest af alt træls..

Har du en update?
Fik du mens, eller er den stadig ikke kommet? Eller har du fået positiv test?

Anmeld

26. august 2012

Choko123

Ville faktisk lige ind og opdatere.. Ingen mens eller noget der inder om.. Til gengæld heller ikke en positiv test.. Så begyndet at tro, at det lidt pletblødning jeg havde rent faktisk var min menstruation. Og jar nemlig haft ømme brystvorte, som ved øgløsning. Og det havde jeg i sidste uge, så kan selvfølgelig være heldig der skete et mirakel der. Men ellers venter jeg på mens slut denne måned/start september.. Er der nogle der har prøvet at have mens som nærmest ikke var mere end pletblødningr i to dage? Mon det overhovedet kan være rigtig.  Hmm

Anmeld

27. august 2012

Choko123

Føler stik i mine bryster i dag.  Vente, vente, vente. Hvornår skal jeg mon teste igen. Gjorde i går - negativ. Kom nu mens. Eller positiv. 

Anmeld

27. august 2012

hansen1

Choko123 skriver:

hej. jeg er ny her, men vil gerne have lidt hjælp/høre erfaringer..

Jeg stoppede med p-piller d. 2 juni efter at have taget dem i 8 år. Fik min menstruation d 5-8 juni og ogen d 5-8 juli. Tror jeg havde ægløsning ca d 17-21 juli.. Er ikke helt sikker for tog ikke en ægløsningstest, men fik brysspændinger og flåd. D 1-2 august blødte jeg en smule, dvs jeg havde brunligt udflåd og en smule blod i ca 24 timer, men ikke mere end lidt pletter.. Har ikke fået min menstruation. Og selvom der ikke er noget generelt at sige, så er jeg ifht. Sidste cyklus gået 6 dage over tid. Har taget tre graviditetsteste, alle negative.. Nu tænker jeg så, kan blødningen have været da ægget satte sig fast, og kan jeg bare være langsom til at produce HCG???? Nogle erfaringer? Modtages med 

Jeg måtte gå 25 dage over tid, før jeg kunne fremkalde en positiv test. Dog meget svag streg . Det er faktisk førs nu hvor jeg er 13 uger henne hvor jeg kan danne tydelig streg. 

Men  alt hvad der kan..

Anmeld

27. august 2012

Sophie90

Choko123 skriver:

hej. jeg er ny her, men vil gerne have lidt hjælp/høre erfaringer..

Jeg stoppede med p-piller d. 2 juni efter at have taget dem i 8 år. Fik min menstruation d 5-8 juni og ogen d 5-8 juli. Tror jeg havde ægløsning ca d 17-21 juli.. Er ikke helt sikker for tog ikke en ægløsningstest, men fik brysspændinger og flåd. D 1-2 august blødte jeg en smule, dvs jeg havde brunligt udflåd og en smule blod i ca 24 timer, men ikke mere end lidt pletter.. Har ikke fået min menstruation. Og selvom der ikke er noget generelt at sige, så er jeg ifht. Sidste cyklus gået 6 dage over tid. Har taget tre graviditetsteste, alle negative.. Nu tænker jeg så, kan blødningen have været da ægget satte sig fast, og kan jeg bare være langsom til at produce HCG???? Nogle erfaringer? Modtages med 

Hej  

Jeg stod selv i fuldstændigt samme situation sidste måned.. Stoppede med p-piller efter 7 år og havde de første 2 gange fuldstændig regelmæssig mens, men her sidste måned gik jeg 11 dage over tid, men fik altså mens efter de 11 dage.. Så det kan godt drille rigtig meget.. Havde også symptomer, min krop snød mig desværre..

Men håber ikke det er sådan i dit tilfælde

Jeg  sender nogle

Anmeld

27. august 2012

Choko123

Tak for svar begge to. Men det er nemlig det der er så svært, for det kan både tyde på graviditet eller en forstyrret krop  

Er gået 23 dage over hvis blødningen i starten af aug var da ægget satte sig fast. Men hvis det sku forestille at være mens forventer jeg mens igen i løbet af et par dage.  

Anmeld

30. august 2012

Choko123

Brunt udflåd her til morgen, så tror mens er på vej.. Selvom min mens aldrig er startet på den måde.. Men mon ikke det er det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.