Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Choko123

hej. jeg er ny her, men vil gerne have lidt hjælp/høre erfaringer..

Jeg stoppede med p-piller d. 2 juni efter at have taget dem i 8 år. Fik min menstruation d 5-8 juni og ogen d 5-8 juli. Tror jeg havde ægløsning ca d 17-21 juli.. Er ikke helt sikker for tog ikke en ægløsningstest, men fik brysspændinger og flåd. D 1-2 august blødte jeg en smule, dvs jeg havde brunligt udflåd og en smule blod i ca 24 timer, men ikke mere end lidt pletter.. Har ikke fået min menstruation. Og selvom der ikke er noget generelt at sige, så er jeg ifht. Sidste cyklus gået 6 dage over tid. Har taget tre graviditetsteste, alle negative.. Nu tænker jeg så, kan blødningen have været da ægget satte sig fast, og kan jeg bare være langsom til at produce HCG???? Nogle erfaringer? Modtages med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

babyonboard

Hej Choko123

og velkommen til. det er svært at sige om du er blevet gravid, men har hørt at hvis man tager p-piller i mange år kan ens cyklus godt drille lidt, og det kan være derfor du har haft lidt pletblødning, og at din mens ikke er kommet endnu, da det hele godt kan ændre sig lidt når man stopper med p-piller. Du kan også være blevet gravid, for nogle tager det længere tid at producere HCG end andre. men syntes at hvis der går en uge mere hvor din mens ikke er kommet, at du skal teste igen og se hvad den siger. Håber du kan bruge mit svar til noget. 

hilsen Charlotte

Anmeld

10. august 2012

Choko123

Tak for svar. Altid dejligt med nogle der er realistiske.. Og egentlig er mit tilfælde lidt træls.. For enten er det rigtig godt at mens ikke er kommet, ellers er det træls, for så går tiden jo bare uden at der sker mere..  Jeg serbtiden an.. Giver det en lille uges tid mere. Hvis jeg kan vente så længe  Hehe

Anmeld

12. august 2012

Choko123

Stadig ingen tegn på mens... Synes i det er okay eller for tidligt at ringe til lægen i starten af ugen? Er i morgen på dag 39 i cyklus. 

Anmeld

12. august 2012

Kris89

hej med dig

lægen kan og vil højst sandsynligt intet gøre i din situation... der skal gå 2-3 mdr. nogle gange længere tid med udebleven mens før de reagerer, når du først lige har smidt p.pillerne...

her fik jeg første mens efter p.pillestop på 28. dagen (normal), men så gik der 3 mdr. før jeg så skyggen af mens igen...

du kan intet regne med før op til et år efter p.pillestop desværre...

held og lykke

Anmeld

12. august 2012

Miss Church

Jeg kender en, som først fik sin mens 6 måneder efter p-pillestop  Håber ikke det er tilfældet for dig! 

for at mens snart kommer, eller at du snart står med en positiv test 

Anmeld

13. august 2012

Choko123

Ork. Det er dælme så frustrerende. Bestiller nogle g-teste i dag, har ikke flere. Og så tester jeg engang her i ugen.  For enten positiv test eller mens.. Har haft niv i underlivet i dag. Kroppen er en mærkelig størrelse. 

Anmeld

17. august 2012

Choko123

Er nu gået 13 dage over. Tisser ofte nu, har haft en anelse kvalme, fået uren hud (noget jeg ellers aldrig har) føler mig træt og har stikkende jag i underlivet. Men stadig negativ test  Ringede til lægen i dag, men fik kun fat i sekretæren der sagde der sku gå et par måneder med udebleven mens inden de gjorde noget. Så ku slet ikke få en tid 

Så ja, må jo bare vente og se og testene på et tidspunkt bliver positive.. Har købt nogle fra babyornot der er høj sensitive og måler helt ned til 10. Hmm. Godt nok træls når der hverken er positiv test eller mens. 

Anmeld

21. august 2012

Choko123

17 dage over.... Beysterne er blevet ømme, øget udflåd (sorry) hehe.. Tog en test i søndags, den havde dog kun en skyggestreg..  Tager både en g-test og en ÆL-test i morgen.. Måske var "implantatblødningen" en meget meget kort mens, og jeg så nu har æl.. Ved ikke.. Men prøver begge dele i morgen tidlig.. 

Anmeld

21. august 2012

pemiro

Choko123 skriver:

17 dage over.... Beysterne er blevet ømme, øget udflåd (sorry) hehe.. Tog en test i søndags, den havde dog kun en skyggestreg..  Tager både en g-test og en ÆL-test i morgen.. Måske var "implantatblødningen" en meget meget kort mens, og jeg så nu har æl.. Ved ikke.. Men prøver begge dele i morgen tidlig.. 

Ved godt det er utrolig svært, men når du spekulere så meget over en evt graviditet, kan kroppen gå ind og "tro" den er gravid og
Dermed tilbageholde mens samt give samtlige symptomer på en graviditet..
Måske det er det der sker?
for du snart får svar!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.