Hæklet etui til Clover hæklenåle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Nettemor

Sara_S skriver:

Glæder mig også til at se din udgave! 

Jo, den er stor... Jeg ved ikke endnu hvor store Clover hæklenålene er, men jeg blev nødt til at sætte elastikken længere mod midten, så den kunne holde på de andre nåle. 

Men den måle som sagt 44,5x23cm når den er foldet ud og cirka 15,5x23cm når den er foldet sammen. 

Jeg synes til gengæld ikke at den er blevet for tyk (det var jeg lige lidt bange for) og der er oven i købet en større saks og et målebånd indeni nu (fandt et som passede ind med farvene i Jysk, til en 20'en - kunne ikke stå for det!) 

Jeg er næsten færdig Har ikke fået lavet så meget på den her i weekenden.. Men skal igang med at sætte det sammen imorgen

Glæder mig også til at vise den frem.. Men er ret sikker på min er mindre.. Har ikke målt så meget på den endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Sara_S

Giraffen skriver:

Jeg er gået igang med det samme - men kan simpelthen ikke afkode hvordan man laver den der "Bag om stangmasken" (heller ikke ud fra billederne)

Kan du forklare det? 

Præcis som Nettemor sagde! 

Hvis du kigger på billedet nr.3 under opskriften kan du lige se, hvad det er hun mener! 

Ellers kan du kigge på de første 40 sekunder i  denne her video. Den er godt nok på engelsk (hvor det hedder front post double crochet) men det er meget nemt at forstå hvad det drejer sig om 

Anmeld

12. august 2012

Sara_S

Nettemor skriver:

Jeg er næsten færdig Har ikke fået lavet så meget på den her i weekenden.. Men skal igang med at sætte det sammen imorgen

Glæder mig også til at vise den frem.. Men er ret sikker på min er mindre.. Har ikke målt så meget på den endnu..

Ja, det vil ikke undre mig, hvis den blev mindre med enkelt garn  Lad  os nu se! 

Anmeld

13. august 2012

Giraffen

Nettemor skriver:

I stedet for at tage i toppen af masken som man plejer så tager du nede om stangen .. Giver det mening.. ??

Jeg forstod videoen der kom senere så nu må jeg igang (igen)

Anmeld

13. august 2012

Giraffen

Sara_S skriver:

Præcis som Nettemor sagde! 

Hvis du kigger på billedet nr.3 under opskriften kan du lige se, hvad det er hun mener! 

Ellers kan du kigge på de første 40 sekunder i  denne her video. Den er godt nok på engelsk (hvor det hedder front post double crochet) men det er meget nemt at forstå hvad det drejer sig om 

YES så forstod jeg det mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.