Hæklet etui til Clover hæklenåle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Karina84

Orv den er blevet fin  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Frøken J.

Sara_S skriver:

Så er jeg blevet færdig med ugens projekt  

Den tog sin tid at finde det rigtig garn, nål osv. Men er alt i alt pænt tilfreds med resultaten.

Der er ikke Clover hæklenåle i endnu... men jeg venter spændt på at der dukker 5 stykker frem med posten en af dagene 

Etuien måler ca. 44,5x23 cm.                                          

Den har jeg også hæklet! Den er bare smart

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Hvor er den bare suuuper fin! Den er blevet rigtig god!

Synes bare den ser lidt stor ud? Men nu er min jo heller ikke færdig så kan ikke sammenligne endnu.. Er Clover hæklenålene meget større /længere end de andre?

Jeg er ikke kommet længere med mit projekt.. Har ikke været meget hjemme de sidste par dage så det er gået lidt i stå.. Men satser på den snart er færdig så jeg også kan vise mit eksempel frem

Anmeld

11. august 2012

JulieE

Hvor meget garn skal der bruges til det? -Regner med at købe garn til det på tirsdag 

Anmeld

11. august 2012

Sara_S

Karina84 skriver:

Orv den er blevet fin  

Tak!! 

Anmeld

11. august 2012

Sara_S

Nettemor skriver:

Hvor er den bare suuuper fin! Den er blevet rigtig god!

Synes bare den ser lidt stor ud? Men nu er min jo heller ikke færdig så kan ikke sammenligne endnu.. Er Clover hæklenålene meget større /længere end de andre?

Jeg er ikke kommet længere med mit projekt.. Har ikke været meget hjemme de sidste par dage så det er gået lidt i stå.. Men satser på den snart er færdig så jeg også kan vise mit eksempel frem

Glæder mig også til at se din udgave! 

Jo, den er stor... Jeg ved ikke endnu hvor store Clover hæklenålene er, men jeg blev nødt til at sætte elastikken længere mod midten, så den kunne holde på de andre nåle. 

Men den måle som sagt 44,5x23cm når den er foldet ud og cirka 15,5x23cm når den er foldet sammen. 

Jeg synes til gengæld ikke at den er blevet for tyk (det var jeg lige lidt bange for) og der er oven i købet en større saks og et målebånd indeni nu (fandt et som passede ind med farvene i Jysk, til en 20'en - kunne ikke stå for det!) 

Anmeld

11. august 2012

Sara_S

Hvor meget garn skal der bruges til det? -Regner med at købe garn til det på tirsdag 

Jeg har hæklet med dobbelt garn (jeg kunne ikke hækle fast nok med enkelt garn) og har brugt 2 hele nøgler og lidt over to halve af den grønne farve + lidt af den lilla til kanten (med fm hele vejen rundt)

Jeanette fra Lutter Idyl bruger krebsemasker til kanten og enkelt garn.

Vi har begge brugt bomuldsgarn fra Søstrene Grene... tænk, alt i alt har det kostet mig under 60kr at få den lavet!  

Anmeld

11. august 2012

JulieE

Sara_S skriver:

Jeg har hæklet med dobbelt garn (jeg kunne ikke hækle fast nok med enkelt garn) og har brugt 2 hele nøgler og lidt over to halve af den grønne farve + lidt af den lilla til kanten (med fm hele vejen rundt)

Jeanette fra Lutter Idyl bruger krebsemasker til kanten og enkelt garn.

Vi har begge brugt bomuldsgarn fra Søstrene Grene... tænk, alt i alt har det kostet mig under 60kr at få den lavet!  

Det er jo rørende billigt!!!! Og fint med garnforbrug... Så har jeg lidt at gå efter, når min garnpusher åbner på tirsdag

Anmeld

12. august 2012

Giraffen

Sara_S skriver:

Så er jeg blevet færdig med ugens projekt  

Den tog sin tid at finde det rigtig garn, nål osv. Men er alt i alt pænt tilfreds med resultaten.

Der er ikke Clover hæklenåle i endnu... men jeg venter spændt på at der dukker 5 stykker frem med posten en af dagene 

Etuien måler ca. 44,5x23 cm.                                          

Jeg er gået igang med det samme - men kan simpelthen ikke afkode hvordan man laver den der "Bag om stangmasken" (heller ikke ud fra billederne)

Kan du forklare det? 

Anmeld

12. august 2012

Nettemor

Giraffen skriver:

Jeg er gået igang med det samme - men kan simpelthen ikke afkode hvordan man laver den der "Bag om stangmasken" (heller ikke ud fra billederne)

Kan du forklare det? 

I stedet for at tage i toppen af masken som man plejer så tager du nede om stangen .. Giver det mening.. ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.