Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carl-Emil's mor skriver: velkommen i klubben disse tråde er der mange af pt så du er heldig hvis du kommer igennem for der er allerede delt helt utrolig mange ud til de første der oprettede den
velkommen i klubben
disse tråde er der mange af pt så du er heldig hvis du kommer igennem for der er allerede delt helt utrolig mange ud til de første der oprettede den
Hvis det har interresse, så har jeg lavet en samlet tråd, så kan du bare skrive i den, hvis du har lyst
https://www.baby.dk/debat/187414pi1/soeger/vi-soeger-guldmaerker-fra-dansk-supermarket.aspx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Jeg vil også gerne ha dem
Jeg vil også gerne ha dem
Har lavet en samlet tråd, så der kan du bare skrive dig ind, hvis du lyster
Kofoed. skriver: Har lavet en samlet tråd, så der kan du bare skrive dig ind, hvis du lyster https://www.baby.dk/debat/187414pi1/soeger/vi-soeger-guldmaerker-fra-dansk-supermarket.aspx
Mange tak
Madam Blå skriver: Jeg har samlet til min svigermor - og på den sidste uge har jeg næste fyldt et hæfte. Jeg hører hende lige, hvor mange hun vil have, og hvis hun ikke vil have flere, så skriver jeg lige til dig. Jeg skal nemlig ikke selv bruge dem, og handler i perioder meget i Føtex og Bilka.
Jeg har samlet til min svigermor - og på den sidste uge har jeg næste fyldt et hæfte. Jeg hører hende lige, hvor mange hun vil have, og hvis hun ikke vil have flere, så skriver jeg lige til dig. Jeg skal nemlig ikke selv bruge dem, og handler i perioder meget i Føtex og Bilka.
CamillaSoefelt skriver: Jeg er også interesseret;0)!
Jeg er også interesseret;0)!
Har ikke talt med sviger endnu, men jeg skal huske på dig også Skal ikke selv bruge dem, så kun godt hvis andre kan få glæde af dem.
Madam Blå skriver: Har ikke talt med sviger endnu, men jeg skal huske på dig også Skal ikke selv bruge dem, så kun godt hvis andre kan få glæde af dem.
Lullaby skriver: Jeg har 6 stk?
Jeg har 6 stk?
Det vil jeg meget gerne have - vil du ikke skrive til joyhermansen@hotmail.com, så kan jeg lige sætte penge til dig til portoen
Du må meget gerne sige til, hvis du får nogle i overskud Evt bare skrive til joyhermansen@hotmail.com
Tusinde tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128