Guldmærker fra Føtex, Salling og Bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.071 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. august 2012

JoyH

Hej med jer allesammen

Jeg har forelsket mig i grydeserien fra Føtex, Salling og Bilka, somo man kan købe til fine priser, hvis man har guldmærker.

Så hvis der er nogle af jer derude, som ligger inde med guldmærker, som I ikke skal bruge, er jeg meget interesseret

Betaler selvfølgelig portoen..

Ser frem til at høre fra jer

Mvh Joy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Carl-Emil's mor

JoyH skriver:

Hej med jer allesammen

Jeg har forelsket mig i grydeserien fra Føtex, Salling og Bilka, somo man kan købe til fine priser, hvis man har guldmærker.

Så hvis der er nogle af jer derude, som ligger inde med guldmærker, som I ikke skal bruge, er jeg meget interesseret

Mvh Joy

velkommen i klubben

disse tråde er der mange af pt så du er heldig hvis du kommer igennem for der er allerede delt helt utrolig mange ud til de første der oprettede den

Anmeld

10. august 2012

LLN

De er også rigtig gode. Har prøvet grilpanden og en gryde i dag.

Anmeld

11. august 2012

JoyH

Hehe, okay, så godt der var et par stykker, mere nåede jeg ikke igennem igår

Men tak for svar.

Har også snart selv sparet op til en af delene, og glæder mig til at prøve serien af

Anmeld

11. august 2012

SHERO

Jeg sagde nej til at få guldmærker igår da jeg handlede... Men skal nok sige ja tak næste gang, hvor længe køre det? Skal handle ind der på onsdag til en en kæmpe kage, så der bliver nok for lidt kr. Så skal jeg nok lige huske på dig..

Anmeld

11. august 2012

JoyH

Det lyder bare super, tak

Mener det kører til midt i november

Anmeld

11. august 2012

Lullaby

Jeg har 6 stk?

Anmeld

11. august 2012

Madam Blå

JoyH skriver:

Hej med jer allesammen

Mvh Joy

Jeg har samlet til min svigermor - og på den sidste uge har jeg næste fyldt et hæfte. Jeg hører hende lige, hvor mange hun vil have, og hvis hun ikke vil have flere, så skriver jeg lige til dig. Jeg skal nemlig ikke selv bruge dem, og handler i perioder meget i Føtex og Bilka.

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg vil også gerne ha dem

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

JoyH skriver:

Hej med jer allesammen

Mvh Joy

Hej.

Jeg har oprettet en samlede tråd for alle os der søger, så der kan du bare smide dit navn ind, hvis det er noget du synes om

https://www.baby.dk/debat/187414pi1/soeger/vi-soeger-guldmaerker-fra-dansk-supermarket.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.