Han piller ved sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Anonym trådstarter

Ja altså ungen der snart fylder et år er begyndt hvergang jeg skifter han, leder han efter sin tissemand og piller og griner af det ?? Altså hán kigger på mig og synes det sjovt.. Har prøvet at fjerne hånden / sige at det gør han ikke,. Han bliver ved og sjovt er det for ham .. 

Hmm er det okay at han gør det ? Eller hvad gør man lige her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Bebsesmoar

Sorry to say,det gør de resten af deres liv du..!! 

Anmeld

10. august 2012

Maja88

kan ikke sige så meget andet end det r ganske normalt og bare giv ham lov

Anmeld

10. august 2012

Mortil223

det er helt normalt.

den er bare spændene

så det skal du ikke være bekymret over

Anmeld

10. august 2012

Krisuer

Anonym skriver:

Ja altså ungen der snart fylder et år er begyndt hvergang jeg skifter han, leder han efter sin tissemand og piller og griner af det ?? Altså hán kigger på mig og synes det sjovt.. Har prøvet at fjerne hånden / sige at det gør han ikke,. Han bliver ved og sjovt er det for ham .. 

Det er helt normalt Lukas begyndte med det da han var 10 måneder og gør det stadigvæk og han er 3  1/2 år 

Anmeld

10. august 2012

gædde/gitte

Bebsesmoar skriver:

Sorry to say,det gør de resten af deres liv du..!! 

ha ha ha ha !!!! JA!

Anmeld

10. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Åh, herregud da - han har jo bare opdaget en del af sin krop, som han ikke kan komme til, når han har ble på, og selvfølgelig er den sjov at pille ved. For ham er det jo ikke anderledes, end dengang han opdagede sine tæer og pillede ved dem. 

Du må IKKE sige til ham, at han ikke må pille. 

Anmeld

10. august 2012

Isabella_mor

Det er ganske naturligt. Han er jo en lille dreng, han forbinder det jo ikke med sex/onani. Det er jo lige som andre skriver, når et barn opdager sine tæer osv.  

Anmeld

10. august 2012

Fru.Mäes <3

Som de andre siger - det er så ganske normalt 

Anmeld

10. august 2012

MarieMor

Vores søn gør det også jævnligt , og er bestemt også interreseret kat det er ligesom hans fars .. Ganske normalt , ingen grund til bekymring  

Vores søn er forresten 2 år ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.