Anonym skriver:
Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ved om venner familie eller moren er her på.
Jeg bor sammen med min dejlige kæreste, som jeg venter barn med

Han har så nogen skønne unger fra et tidligere forhold.
De har lige fået en afgørelse fra amtet, at hun skal hente dem en hverdag (det er godt nok en bestemt dag) og aflevere her igen. (skal lige siges hun selv har bedt om det)
Så stod hun så og skulle hente ungerne, men vi blev selvfølgelig ringet op af institutionerne efter lukketid, at de ikke var blevet hentet, vi skyndte os selvfølgelig at hente dem....Stakkels børn

Han kontakter så moren, hvorfor hun ikke havde hentet dem. hvortil hun svare at det ikke var hver anden uge, men kun når hun havde lyst, hvilket jo ikke fremgår af papirene. min kæreste kontaktede så amtet, hvor vi skulle skrive en mail om dette forhold, og hvis ikke hun forstod måttet hun ringe til dem, og de ville forklare hende dette.
Hun laver simpelhen så meget ballade, og vil have så meget, når hun så får det overholder hun det ikke alligevel.
Hun sætter også ting i gang som at jeg har været utro og bla bla bla.
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her, andet end at komme ud med frustrationerne
Stakkels børn! Godt de har jer!
Har børnene fast samvær med deres mor? For man kan da ikke bare vælge til og fra på den måde!
Jeg tror heller ikke, at børnene har godt af at kende hele sandheden, hvis de er små! Men i stedet for, at det er jer, der er bussemændene, synes jeg godt, at l kan sige noget i retning med, at mor havde travlt og glemte at sige til jer, at l skulle hente dem! Og som en anden skriver, så spørg i institutionen, om ikke de kan ringe en halv time før lukketid, så l har mulighed for at få fat i deres mor og høre, om hun har tænkt sig at hente, eller l skal gøre det! Så får børnene ikke så mange nederlag!
Jeg håber inderligt at den mor tager sig gevaldigt sammen og indser at de eneste det går ud over er børnene! Det er jo ikke jer hun straffer mest på den her måde, selvom man kunne tro, at det var hensigten!
Super dejligt at læse om en bonusmor, der vil gøre alt for sine bonusbørn
Anmeld