Mor glemte det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ved om venner familie eller moren er her på.

Jeg bor sammen med min dejlige kæreste, som jeg venter barn med
Han har så nogen skønne unger fra et tidligere forhold.
De har lige fået en afgørelse fra amtet, at hun skal hente dem en hverdag (det er godt nok en bestemt dag) og aflevere her igen. (skal lige siges hun selv har bedt om det)
Så stod hun så og skulle hente ungerne, men vi blev selvfølgelig ringet op af institutionerne efter lukketid, at de ikke var blevet hentet, vi skyndte os selvfølgelig at hente dem....Stakkels børn
Han kontakter så moren, hvorfor hun ikke havde hentet dem. hvortil hun svare at det ikke var hver anden uge, men kun når hun havde lyst, hvilket jo ikke fremgår af papirene. min kæreste kontaktede så amtet, hvor vi skulle skrive en mail om dette forhold, og hvis ikke hun forstod måttet hun ringe til dem, og de ville forklare hende dette.
Hun laver simpelhen så meget ballade, og vil have så meget, når hun så får det overholder hun det ikke alligevel.

Hun sætter også ting i gang som at jeg har været utro og bla bla bla.

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her, andet end at komme ud med frustrationerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ved om venner familie eller moren er her på.

Jeg bor sammen med min dejlige kæreste, som jeg venter barn med
Han har så nogen skønne unger fra et tidligere forhold.
De har lige fået en afgørelse fra amtet, at hun skal hente dem en hverdag (det er godt nok en bestemt dag) og aflevere her igen. (skal lige siges hun selv har bedt om det)
Så stod hun så og skulle hente ungerne, men vi blev selvfølgelig ringet op af institutionerne efter lukketid, at de ikke var blevet hentet, vi skyndte os selvfølgelig at hente dem....Stakkels børn
Han kontakter så moren, hvorfor hun ikke havde hentet dem. hvortil hun svare at det ikke var hver anden uge, men kun når hun havde lyst, hvilket jo ikke fremgår af papirene. min kæreste kontaktede så amtet, hvor vi skulle skrive en mail om dette forhold, og hvis ikke hun forstod måttet hun ringe til dem, og de ville forklare hende dette.
Hun laver simpelhen så meget ballade, og vil have så meget, når hun så får det overholder hun det ikke alligevel.

Hun sætter også ting i gang som at jeg har været utro og bla bla bla.

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her, andet end at komme ud med frustrationerne

Øv altså, men syntes tit det er sådan imellem forældre der ikke er sammen mere, eller jeg kender i hvert fald nogen stykker selv der har de problemer.

Men godt at i tager amtet i brug, på et tidspunkt må de jo få nok af hende så børnene får nogle bedre vilkår 

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Øv altså, men syntes tit det er sådan imellem forældre der ikke er sammen mere, eller jeg kender i hvert fald nogen stykker selv der har de problemer.

Men godt at i tager amtet i brug, på et tidspunkt må de jo få nok af hende så børnene får nogle bedre vilkår 

Ja det håber jeg F..... også.. sku skide synd for børnene, for ligegyldigt hvad er det dem det går udover, når mor glemmer og jeg prøver hvergang at sige: jamen det var fordi mor skulle skynde sig, fordi et eller andet.. og så bliver vi de onde, fordi de var sidste børn i institutioner og der faktisk var lukket, for det er børnene jo velvidene om.

Anmeld

10. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ja det håber jeg F..... også.. sku skide synd for børnene, for ligegyldigt hvad er det dem det går udover, når mor glemmer og jeg prøver hvergang at sige: jamen det var fordi mor skulle skynde sig, fordi et eller andet.. og så bliver vi de onde, fordi de var sidste børn i institutioner og der faktisk var lukket, for det er børnene jo velvidene om.

Ja det er meget synd for børnene. Kan faktisk godt blive lidt gal over at moren slet ikke tænker på børnene og siger at hun "ikke gider", det er der ikke noget der hedder når man har børn.

Men så skal i være glade for at børnene har jer og de højst sandsynligt er glade for at i altid er der til at "redde" dem når mor ikke gider. Det går ud over mor når ungerne er store nok til at forstå det, så gider de hende jo bare ikke.

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Ja det er meget synd for børnene. Kan faktisk godt blive lidt gal over at moren slet ikke tænker på børnene og siger at hun "ikke gider", det er der ikke noget der hedder når man har børn.

Men så skal i være glade for at børnene har jer og de højst sandsynligt er glade for at i altid er der til at "redde" dem når mor ikke gider. Det går ud over mor når ungerne er store nok til at forstå det, så gider de hende jo bare ikke.

nej det er rigtig.. men synes det er synd de skal blive skuffet så mange gange endnu, inden de selv KAN sige fra.

Nej hun har selv bedt om alt det i amtet, og det har hun fået, men så alligevel gider hun ikke..
de sagde i amtet at en gang mere hun ikke hentede dem, blev aftalen slettet og så fik hun slet ikke lov mere.

Anmeld

10. august 2012

4kløver

Synes I skulle fortælle dem sandheden. Jeg havde et problem med min x og jeg holdt også hånden over ham et par gange og så stoppede jeg for jeg blev bussemanden hvergang. Den dag i dag har tøsen sagt stop og vil ikke hendes far. (han kan også glemme hendes fødselsdag) så mon ikke det er bedst for hende.

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Synes I skulle fortælle dem sandheden. Jeg havde et problem med min x og jeg holdt også hånden over ham et par gange og så stoppede jeg for jeg blev bussemanden hvergang. Den dag i dag har tøsen sagt stop og vil ikke hendes far. (han kan også glemme hendes fødselsdag) så mon ikke det er bedst for hende.

Sandheden er jo altid bedst.. synes bare det er synd at fortælle ungerne, mor GAD ikke hente jer i dag, eller mor havde ikke LYST til at hente jer idag.

Anmeld

10. august 2012

4kløver

Anonym skriver:

Sandheden er jo altid bedst.. synes bare det er synd at fortælle ungerne, mor GAD ikke hente jer i dag, eller mor havde ikke LYST til at hente jer idag.

Ja det er synd. Godt de har en super go stedmor som vil alt godt for dem.

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Ja det er synd. Godt de har en super go stedmor som vil alt godt for dem.

Det vil jeg uden tvivl...

Anmeld

10. august 2012

TTM

Jeg syntes det er godt i ikke fortælle børnene sandheden...

Selvom vi som voksne, helst ville vide det hvis nogle ikke gad os, tror jeg ikke børn har godt af det. Det ville uden tvivl såre meget, og indtil de er gamle nok, tror jeg ikke det er sundt at komme på weekend/bo hos ens mor/far hvis man ved de egentlig ikke gider en...

Jeg ved, hvordan det er når ens ene forældre for en tid foretrækker "den nye familie", tro mig det tager år og komme over. Selvom jeg var stor (15-16 år) og godt kunne overleve med 1 forældre og en sted***, så sætter det dybe spor... Selvom man glemmer nemmere som helt lille, er der da episoder hvor jeg har følt frygt/angst som jeg tydeligt kan huske... Og jeg er ikke i tvivl om, at får man afvide "Mor gad ikke/havde ikke lyst til at hente jer/dig" sidder det fast...

Hvis nu hun ændre sig om nogle år, hvorfor så spolere deres forhold med de ved "Mor gider os jo ikke"...

Jeg tager ikke hendes parti, men mener nogle ting bør børn ikke vide... Jeg har sikker læst det, men ved ikke om i har sagt noget til børnene....

Nu blev det lidt langt, håber du fik lidt ud af det trods alt

Stort kram til dig som stedmor - en titel som ikke altid er nem og ha'

- TTM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.