vis mig dit baby værelse - jer der ikke ved kønnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

LilleLene

Princesspigen skriver:

nå det er os fint

Og så kommer der selvfølgelig noget mere op på væggene og sådan, når han begynder at sove derinde og bruge sit værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Mor-til-asta-09

Princesspigen skriver:

jeg erfarede den anden dag at der er en del her inde der ikke ved kønnet på deres kommende babyer eller tidliger ikke har vidst det..

hvordan har i valgt at indrette baby værelserne, sådan med farver og sådan ?

vis gerne billeder  

Kunne se længere nede i tråden du snakkede om en brun.. Du kan få en rigtig pæn æggeskalsfarve i lidt mere brun, også med hvide kanter som du siger.. kunne være super fint..

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Vi havde slet ikke indrettet værelset endnu for vi vidste at baby skulle sove inde ved os til ihvertfald de 6 mdr. så her tog vi det ganske roligt med indretningen. Hendes værelse er stadig ikke helt færdigt endnu men altså hun bruger kun sit værelse til at sove i endnu. Det kommer nok

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

LilleLene skriver:

Og så kommer der selvfølgelig noget mere op på væggene og sådan, når han begynder at sove derinde og bruge sit værelse

ja det er klart

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

Mor-til-asta-09 skriver:

Kunne se længere nede i tråden du snakkede om en brun.. Du kan få en rigtig pæn æggeskalsfarve i lidt mere brun, også med hvide kanter som du siger.. kunne være super fint..

den må jeg se om jeg kan finde  

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

Omsorgsgiver skriver:

Vi havde slet ikke indrettet værelset endnu for vi vidste at baby skulle sove inde ved os til ihvertfald de 6 mdr. så her tog vi det ganske roligt med indretningen. Hendes værelse er stadig ikke helt færdigt endnu men altså hun bruger kun sit værelse til at sove i endnu. Det kommer nok

ja rigtigt nok..

hvis da min mor nosser sig sammen og finder skruerne til vuggen vi har lånt  så er planen os at den lille skal sove inde ved siden af min seng i vuggen det første stykke tid..

men vi skal jo pusle og have tøj og sådan så lidt maling skal der på væggen for nu er de ulækre(det er snask og streger på jeg ikke vil vide hvad er) så er der gult med hvide kineser tegn på og total grimt at se på..  

Anmeld

10. august 2012

Misscbn

Princesspigen skriver:

jeg erfarede den anden dag at der er en del her inde der ikke ved kønnet på deres kommende babyer eller tidliger ikke har vidst det..

hvordan har i valgt at indrette baby værelserne, sådan med farver og sådan ?

vis gerne billeder  

jeg har ik lige nogle billeder af min søns værelse 

men væggene er hvide, der er sorte hylder, sort kommode, hvid seng, hvid pusle bord og så har jeg sat stjerner på væggen i blå, grøn og brune farver, har en blå hoptimist fugl op over puslepladsen

har valgt ik at lave det for babyet og for drenge agtigt 

han er snart 10 mdr og har alt sit legetøj i hans legehjørne i stuen og pt har han det lille værelse (har 3 værelser) og når han starter i børnehave og skal ha stordrengeværelse er planen at han skal ha det største værelse jeg har, som pt bruges til opbevaring 

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

blankholm skriver:

jeg har ik lige nogle billeder af min søns værelse 

men væggene er hvide, der er sorte hylder, sort kommode, hvid seng, hvid pusle bord og så har jeg sat stjerner på væggen i blå, grøn og brune farver, har en blå hoptimist fugl op over puslepladsen

har valgt ik at lave det for babyet og for drenge agtigt 

han er snart 10 mdr og har alt sit legetøj i hans legehjørne i stuen og pt har han det lille værelse (har 3 værelser) og når han starter i børnehave og skal ha stordrengeværelse er planen at han skal ha det største værelse jeg har, som pt bruges til opbevaring 

det lyder også fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.