vis mig dit baby værelse - jer der ikke ved kønnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

famvildbjerg

Til at starte med vidste vi ikke kønnet og der har vi kun købt neutrale ting til babyen, så som seng, pulsebord osv.. Og værelset er Hvidt. Men efter vi har fået at vide kønnet jaa så er jeg stadig i tvivl om vi skal beholde det som det er med hvide vægge og så sætte billeder osv op, eller få malet peter plys på væggen (nu hvor jeg er vild med peterplys's ) eller om vi bare skal male den ene væg en farve... Jaa så dettræner jeg stadig over... For vil gerne have det er et pige værelser, men ikkee over drevet.. Det gider jeg ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Livsmor

Har ikke vist kønnet nogen af gangene, og begge gange er værelserne først lavet når der er født. De bruger jo ikke rigtigt værelset når de er helt små. Hvide vægge og kulørte gardiner, nogle wallstickers med så er der enten et pige eller drenge værelse klart.

Anmeld

10. august 2012

FrkRaarup

Princesspigen skriver:

men er ik helt sikker og skal os finde den rigtige brun så det ikke ligner lort man har smurt på væggene

Hehe.. Lyder som en god ide...

Så snart jeg kender kønnet går jeg i gang med farver!

Jeg HADER hvis alt er hvidt!!!

Knægten på 6 har Pt. en knald rød væg, som du kan se på billedet... Han har selv valgt at den skulle være rød..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

famvildbjerg skriver:

Til at starte med vidste vi ikke kønnet og der har vi kun købt neutrale ting til babyen, så som seng, pulsebord osv.. Og værelset er Hvidt. Men efter vi har fået at vide kønnet jaa så er jeg stadig i tvivl om vi skal beholde det som det er med hvide vægge og så sætte billeder osv op, eller få malet peter plys på væggen (nu hvor jeg er vild med peterplys's ) eller om vi bare skal male den ene væg en farve... Jaa så dettræner jeg stadig over... For vil gerne have det er et pige værelser, men ikkee over drevet.. Det gider jeg ikke... 

ja det lyder os spænende..

peterplys er ikke så meget mig men viste jeg kønnet ville jeg nok os male et eller andet bestemt på væggen..

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

FrkRaarup skriver:

Hehe.. Lyder som en god ide...

Så snart jeg kender kønnet går jeg i gang med farver!

Jeg HADER hvis alt er hvidt!!!

Knægten på 6 har Pt. en knald rød væg, som du kan se på billedet... Han har selv valgt at den skulle være rød..

jeg syndes os det er kedeligt med hvidt i hvidt men da vi ikke kommer til at vide kønnet før den lille er født så syndes jeg det er lidt svært at finde en farve at putte på væggen  

Anmeld

10. august 2012

FrkRaarup

Der udover har jeg malet på vægene...

De to af dem har jegi kke billeder af, efter de er blevet færdige

Anmeld

10. august 2012

FrkRaarup

Princesspigen skriver:

jeg syndes os det er kedeligt med hvidt i hvidt men da vi ikke kommer til at vide kønnet før den lille er født så syndes jeg det er lidt svært at finde en farve at putte på væggen  

Det er klart. Men det kan altid males senere hen..

Det anbefales vist også at man som gravid holder sig fra maling ?

Anmeld

10. august 2012

LilleLene

Princesspigen skriver:

jeg erfarede den anden dag at der er en del her inde der ikke ved kønnet på deres kommende babyer eller tidliger ikke har vidst det..

hvordan har i valgt at indrette baby værelserne, sådan med farver og sådan ?

vis gerne billeder  

Her er Benjamins værelse, blev lavet inden jeg fødte, og ikke kendte kønnet

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

FrkRaarup skriver:

Der udover har jeg malet på vægene...

De to af dem har jegi kke billeder af, efter de er blevet færdige

nå hvor fint

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

LilleLene skriver:

Her er Benjamins værelse, blev lavet inden jeg fødte, og ikke kendte kønnet

nå det er os fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.