Hvor lang tid fra "godkendelse" til start?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

(august)

Anonym skriver:

Vi kan desværre ikke tage alle ledige tider der er, aht job.

Jeg forsøger stadig at "skjule" det for min chef, så alle tider vi er til, ligger uden for min arbejdstid.

Jeg rykkede dem i sidste uge, men de sagde at jeg lige skulle ringe igen om 14 dage hvis jeg stafig ikke havde hørt mere 

Vi er heller ikke gået i stå, vi hygger da stadig de rigtige dage - troede bare ikke der gik så lang tid 

Hej igen

Vi arbejder også begge to fuldtid og gjorde det også dengang. Vi skjulte det også i starten ved alle forundersøgelserne og i det første forløb. Jeg må være ærlig og sig at min arbejde ikke er ret flexibelt og derfor meldte jeg mig syg, ved godt det ikke er sødt overfor kollegaer osv. Min flexede bare et par timer og der var ingen som spurgte hvad han skulle. 

Vi er glade for vi gjorde det på den måde og vi havde og har stadig ingen dårlig samvittighed over det. 

Håber i får nogle tider som passer snart. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Hej igen

Vi arbejder også begge to fuldtid og gjorde det også dengang. Vi skjulte det også i starten ved alle forundersøgelserne og i det første forløb. Jeg må være ærlig og sig at min arbejde ikke er ret flexibelt og derfor meldte jeg mig syg, ved godt det ikke er sødt overfor kollegaer osv. Min flexede bare et par timer og der var ingen som spurgte hvad han skulle. 

Vi er glade for vi gjorde det på den måde og vi havde og har stadig ingen dårlig samvittighed over det. 

Håber i får nogle tider som passer snart. 

Ja det er ikke rart at fortælle noget så personligt til sin chef 

Endte i med at sige det til jeres chefter, senere?

Eller forblev det jeres "hemmelighed"?

Jeg ved nemlig ikke helt hvad jeg gør ved ægudtagning/oplægning, når det er 1 til flere dage det drejer sig om.

Anmeld

13. august 2012

(august)

Ved første forsøg lagde jeg mig bare syg de 3-4dage det drejede sig om og min mand flexede. Vi var heldig at jeg har mange æg, så vi fik også til en oplægning med dem, uden at vi sagde noget. Derefter, da det jo ikke lykkedes, sagde vi det til vores chefer, som hver især tog det rigtig pænt. 

På mit arbejde lavede vi bare den aftale at jeg brugte feriefridage de dage jeg skullpåhvile taget æg ud og lagt æg op, og de andre kontrol tider, så arbejde jeg enten før eller efter. Min mand lavede den aftale at han selvstyrede sine arbejdstider, dog at hvis han havde morgen eller eftermiddagsvagten ved telefonen, skulle han finde en som dækkede det for ham...der har aldrig været nogle problemer.

Du er velkommen til at skrive igen hvis du har flere spørgsmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.