Er jeg den eneste der savner min lille baby........?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

morethanperfect

Loa skriver:

Tusind tak

Lige præcis, det er så fedt alt det de kan og vil selv nu, meen årh hvor var de også bare nuttede kære skønne som små....

Kan slet ikke forestille mig jeg kan få en baby mere, der er lige så sød som Isabella...

Nej det blir også underligt at få en mere , der overhovdedet ikke kommer til at nærme sig Oscars væremåde   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Loa

morethanperfect skriver:

Nej det blir også underligt at få en mere , der overhovdedet ikke kommer til at nærme sig Oscars væremåde   

Hehe ja det er jo så det oven i.

Så skal man til at forholde/vænne sig til en heeeelt ny lille baby, der gør tingene helt anderledes

Anmeld

9. august 2012

morethanperfect

Loa skriver:

Hehe ja det er jo så det oven i.

Så skal man til at forholde/vænne sig til en heeeelt ny lille baby, der gør tingene helt anderledes

Ja .. Det blir mærkeligt 

Anmeld

10. august 2012

Tona

Loa skriver:

Jeg eeeelsker min store pige og at se alt hun kan og høre de ord hun kan sige, nøj det smelter mit hjerte.

Men hvor savner jeg ind i mellem også min lille bitte baby.
Bare når jeg kigger alle mine billeder igennem, og ser hvor kær og dejlig hun var som lille, så savner jeg virkelig den lille baby Isabella

Åh hvor er  hun et nuser barn

Nå men jeg ved præsis hvad du mener. Amanda er 19 mdr og virkelig ikke baby mere, men en stor pige (enda stor af sin alder) og går omkring og taler og kan så meget. Det er bare gået så stærkt.

Jeg er så gravid nu, så jeg får jo en ny baby indenfor en overskuelig fremtid, og det har hjulpet en del på den der vemodighed over at hun bliver stor så hurtigt sådan at jeg nu mest af alt bare er pavestolt over hende

Anmeld

10. august 2012

Loa

Amandas-mor skriver:

Åh hvor er  hun et nuser barn

Nå men jeg ved præsis hvad du mener. Amanda er 19 mdr og virkelig ikke baby mere, men en stor pige (enda stor af sin alder) og går omkring og taler og kan så meget. Det er bare gået så stærkt.

Jeg er så gravid nu, så jeg får jo en ny baby indenfor en overskuelig fremtid, og det har hjulpet en del på den der vemodighed over at hun bliver stor så hurtigt sådan at jeg nu mest af alt bare er pavestolt over hende

Tusind tak

Suk ja, er bare virkelig svært at forestille sig at få en mere, som man vil elske lige så højt som den første... (nok noget man først kan sætte sig ind i når man har to )

Anmeld

10. august 2012

kristinaS

Loa skriver:

Jeg eeeelsker min store pige og at se alt hun kan og høre de ord hun kan sige, nøj det smelter mit hjerte.

Men hvor savner jeg ind i mellem også min lille bitte baby.
Bare når jeg kigger alle mine billeder igennem, og ser hvor kær og dejlig hun var som lille, så savner jeg virkelig den lille baby Isabella

Hvor er hun bare dejlig.

Så er det måske tid til at tænke på en lillebror el. Lillesøster

Anmeld

10. august 2012

Tona

Loa skriver:

Tusind tak

Suk ja, er bare virkelig svært at forestille sig at få en mere, som man vil elske lige så højt som den første... (nok noget man først kan sætte sig ind i når man har to )

Ja, jeg ved præsis hvad du mener. Selv nu hvor jeg har barnet i maven føler jeg stadig at hvordan skal jeg nogensinde elske en anden ligeså meget som jeg elsker Amanda. Men jeg tror helt sikkert at når man får barnet i armene så vil man automatisk elske det præsis ligeså højt som det man har i forvejen

Anmeld

10. august 2012

Loa

kristinaS skriver:

Hvor er hun bare dejlig.

Så er det måske tid til at tænke på en lillebror el. Lillesøster

Tusind tak

Men men, det er jo Isabella jeg vil have som lille igen

Og frygter der ryger opmærksomhed fra Isabella ved at få en mere... (Især hvis den næste bliver lige så krævende som hende )

Anmeld

10. august 2012

Loa

Amandas-mor skriver:

Ja, jeg ved præsis hvad du mener. Selv nu hvor jeg har barnet i maven føler jeg stadig at hvordan skal jeg nogensinde elske en anden ligeså meget som jeg elsker Amanda. Men jeg tror helt sikkert at når man får barnet i armene så vil man automatisk elske det præsis ligeså højt som det man har i forvejen

Tror jeg også .....

Men jeg kunne heller ikke overhovedet forestille mig hvor meget man kan elske sådan en lille størrelse inden jeg fik hende.... Man lærer meget nyt

Anmeld

10. august 2012

Corn

Synes det er hyggeligt med baby, men Nøj hvor jeg nyder at den tid er ved at være forbi...
Efter at have fået tre børn på fem år, nyder jeg, at der er mere tid til mig.
Og min ide om fire børn ligger længere og længere væk. Tror ikke jeg gider starte forfra en gang mere.

Mutten er ved at smide bleen, og jeg håber at det lykkes for ham, for så er vi et skridt nærmere mors uafhængighed.
Jeg er begyndt at studere igen, deltid, mens jeg har arbejde på deltid, og jeg nyder at kunne sætte mig selv lidt højere end jeg har gjort de sidste mange år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.