Er jeg den eneste der savner min lille baby........?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Loa

Jeg eeeelsker min store pige og at se alt hun kan og høre de ord hun kan sige, nøj det smelter mit hjerte.

Men hvor savner jeg ind i mellem også min lille bitte baby.
Bare når jeg kigger alle mine billeder igennem, og ser hvor kær og dejlig hun var som lille, så savner jeg virkelig den lille baby Isabella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

grøn · ært

Hvor er hun dog kær - og hvor var hun kær!

Jeg kan godt forstå du savner din baby-Isabella. Selv har jeg en Maks-Emil på snart 3 mdr. og selvom jeg glæder mig til han kan noget mere, så bliver jeg helt sorgmodig, når jeg tænker på, hvor stor han bliver / eller ser billeder af fx din store pige. Det går bare så stærkt! 

Anmeld

9. august 2012

Loa

grøn · ært skriver:

Hvor er hun dog kær - og hvor var hun kær!

Jeg kan godt forstå du savner din baby-Isabella. Selv har jeg en Maks-Emil på snart 3 mdr. og selvom jeg glæder mig til han kan noget mere, så bliver jeg helt sorgmodig, når jeg tænker på, hvor stor han bliver / eller ser billeder af fx din store pige. Det går bare så stærkt! 

Tusind tak

Åh NYD det mens han er så lille.....

Jeg havde så travlt med at hun skulle blive større og kunne mere (også fordi hun absolut ikke var nem da hun var lille) så jeg slet ikke nød tiden ordenlig..

Anmeld

9. august 2012

Christina :-)

Loa skriver:

Jeg eeeelsker min store pige og at se alt hun kan og høre de ord hun kan sige, nøj det smelter mit hjerte.

Bare når jeg kigger alle mine billeder igennem, og ser hvor kær og dejlig hun var som lille, så savner jeg virkelig den lille baby Isabella

Min søn er snart 3 og lige begyndt i børnehave og jeg savner godt nok også den lille bette baby

Anmeld

9. august 2012

Loa

Stinna&Elias<3 skriver:

Min søn er snart 3 og lige begyndt i børnehave og jeg savner godt nok også den lille bette baby

Årh puha, jeg syntes det er vildt Isabella bare er 2 år nu.....

Iiih de bliver bare så hurtigt store (Troede virkelig bare det var noget forældre og bedsteforældre altid sagde......)

Anmeld

9. august 2012

Loa skriver:

Årh puha, jeg syntes det er vildt Isabella bare er 2 år nu.....

Iiih de bliver bare så hurtigt store (Troede virkelig bare det var noget forældre og bedsteforældre altid sagde......)

Gjorde jeg også men har indset man skal nyde dem imens fr små når jeg står om aften og smører madpakke til min søn til børnehave og ser han løbe rundt og lege og snakke når jeg henter ham tænker jeg tit hvor er min lille baby blivet af

Anmeld

9. august 2012

aya-zia

Loa skriver:

snøft og har sidder jeg med et barn der skal i skole på onsdag og en der skal i skole næste år...

hvor ville det dog være dejligt hvis man bare en enkel dag indimellem kunne spole tiden tilbage

og gud hvor er din datter altså LÆKKER 

Anmeld

9. august 2012

Loa

Stinna&Elias<3 skriver:

Gjorde jeg også men har indset man skal nyde dem imens fr små når jeg står om aften og smører madpakke til min søn til børnehave og ser han løbe rundt og lege og snakke når jeg henter ham tænker jeg tit hvor er min lille baby blivet af

Ja det er vildt, der sker så meget hele tiden..

Jeg tager mig selv i dagligt at tænke "hvor kom det fra". Noget nyt hun kan, noget nyt hun siger.

Men ja, man skal bare virkelig nyde tiden, uanset om de er 3 måneder eller 3 år.....

Anmeld

9. august 2012

Loa skriver:

Ja det er vildt, der sker så meget hele tiden..

Jeg tager mig selv i dagligt at tænke "hvor kom det fra". Noget nyt hun kan, noget nyt hun siger.

Men ja, man skal bare virkelig nyde tiden, uanset om de er 3 måneder eller 3 år.....

Hehe ja lige puslig så gider de ikk forældrene mere

Anmeld

9. august 2012

Loa

aya-zia skriver:

snøft og har sidder jeg med et barn der skal i skole på onsdag og en der skal i skole næste år...

hvor ville det dog være dejligt hvis man bare en enkel dag indimellem kunne spole tiden tilbage

og gud hvor er din datter altså LÆKKER 

Et skole barn

Nøj altså, tænk ens lille barn bliver så stor en dag at man skal til at lade dem stå på egne ben, og bare stå på sidelinien og stole på deres dømmekraft..... Jeg tror aldrig jeg bliver klar

Og mange tak, kan også bare kysse hende hele dagen, hver dag. Hun er dog ikke enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.