TeamRocket skriver:
Er din bull terrier stille og rolig, hvad har du gjort ved den og kan den evt smitte min ?
Ej gas.
Til ts.
Jeg ville til enhver tid vælge den franske- min veninde har en og den er bare så sød og 'nem' i forhold til de staffy'er jeg kender der kræver lige det ekstra for ikke at løbe på væggene. Men uden tvivl dejlige racer begge to. Men de er også blevet avlet ekstremt meget på så pas på hvor i køber fra 
Og så igen- hvordan kan det være disse to racer passer til jeres familie, de er jo meget forskellige, både af sind og hvad de kræver ? Det kan jeg ikke helt få til at passe. 
Jeg vil også kun købe en hund med stamtavle og et sted hvor de går op i det og det ikke bare er en penge butik. Hvis du kigger rundt på nettede ser man også hurtigt, hvem der er seriøs og hvem der bare gerne vil tjene penge

De minder alligevel lidt om hinanden de to hunde.
Jeg er opvoksede med store hunde, lige nu har min mor en Amstaff' som simpelthen er den bedste familie hund nogensiden.
De er jo så bare desværre blevet ulovlige nu, så den kan jeg ikke få.
Men, vi er faktisk mere eller mindre blevet enige om en staffordshire bull terrier.
men, nu skal vi førest ud og se hunden, vi tager det stille og roligt. da jeg vil være sikker på vi vælger den rigtige hund
Anmeld