staffordshire bull terrier eller fransk bulldog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Lady Marion <3

Camilla.. skriver:

nej, det er ikke en amstaff

Årh ja nu jeg med   det ligner en mindre udgave af amstaff .. Der havde jeg valgt den franske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

TeamRocket

Lady Marion <3 skriver:

Hmm det lykkedes så ikke

Er din bull terrier stille og rolig, hvad har du gjort ved den og kan den evt smitte min ? Ej gas.

Til ts.
Jeg ville til enhver tid vælge den franske- min veninde har en og den er bare så sød og 'nem' i forhold til de staffy'er jeg kender der kræver lige det ekstra for ikke at løbe på væggene. Men uden tvivl dejlige racer begge to. Men de er også blevet avlet ekstremt meget på så pas på hvor i køber fra
Og så igen- hvordan kan det være disse to racer passer til jeres familie, de er jo meget forskellige, både af sind og hvad de kræver ? Det kan jeg ikke helt få til at passe.

Anmeld

9. august 2012

blomst84

Jeg ville vælge en stafford for skal nemlig selv have sådan en, når min amerikanske bulldog ikke er her mere... Men det er ko 2 meget forskellige hunde, hvor jeg tror den fransk er lidt mere rolig  

Anmeld

9. august 2012

AnnaK89

Vi har haft en fransk
En dejlig hund, som også er utrolig børnevenlig
Vores var helt perfekt - god, mild og tålmodig, men alligevel med krudt i røven Elskede at storme rundt i haven og lege, men samtidig kunne han lige så let flade helt ude på sofaen op af os og være totalt doven

Helt klart en hund jeg ville anbefale

Anmeld

9. august 2012

Camilla..

TeamRocket skriver:

Er din bull terrier stille og rolig, hvad har du gjort ved den og kan den evt smitte min ? Ej gas.

Til ts.
Jeg ville til enhver tid vælge den franske- min veninde har en og den er bare så sød og 'nem' i forhold til de staffy'er jeg kender der kræver lige det ekstra for ikke at løbe på væggene. Men uden tvivl dejlige racer begge to. Men de er også blevet avlet ekstremt meget på så pas på hvor i køber fra
Og så igen- hvordan kan det være disse to racer passer til jeres familie, de er jo meget forskellige, både af sind og hvad de kræver ? Det kan jeg ikke helt få til at passe.

Jeg vil også kun købe en hund med stamtavle og et sted hvor de går op i det og det ikke bare er en penge butik. Hvis du kigger rundt på nettede ser man også hurtigt, hvem der er seriøs og hvem der bare gerne vil tjene penge

De minder alligevel lidt om hinanden de to hunde.

Jeg er opvoksede med store hunde, lige nu har min mor en Amstaff' som simpelthen er den bedste familie hund nogensiden.

De er jo så bare desværre blevet ulovlige nu, så den kan jeg ikke få.

Men, vi er faktisk mere eller mindre blevet enige om en staffordshire bull terrier.

men, nu skal vi førest ud og se hunden, vi tager det stille og roligt. da jeg vil være sikker på vi vælger den rigtige hund

Anmeld

10. august 2012

Lady Marion <3

TeamRocket skriver:

Til ts.

Egentlig ved nærmere eftertanke er det da nok fordi hun er steriliseret  Hun er lud doven men så rar og dejlig , alle kan gå til hende og hun er en stor undskyldning for sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.