staffordshire bull terrier eller fransk bulldog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken ville du vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.649 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Camilla..

Ved godt det er en beslutnig vi selv skal tag

Men, hvis du skulle vælge, hvilken blev det så?

Jeg er fulstændig forelskede i dem begge.

Jeg er solgt når jeg kigger på en staffordshire bull terrier og efter det jeg kan læse om hunden egner den sig rigtig godt til børnefamilier.

Billede 1 staffordshire bull terrier
Billede 2 fransk bulldog
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Stéphanie

Camilla.. skriver:

Jeg er solgt når jeg kigger på en staffordshire bull terrier og efter det jeg kan læse om hunden egner den sig rigtig godt til børnefamilier.

Billede 2 fransk bulldog

Personligt ville jeg vælge franskmanden, synes de er nooooget så dejlige

Anmeld

9. august 2012

-Sigrid-

Camilla.. skriver:

Billede 2 fransk bulldog

Vi har en staffordshire, og hun er fantastisk <3 I England kalde de dem for nanny, fordi de passer så godt på børnene

Anmeld

9. august 2012

Camilla..

Stéphanie skriver:

Personligt ville jeg vælge franskmanden, synes de er nooooget så dejlige

Ja, de er så skønne

- nu skal vi ud og se begge racer forskellige steder. er så spændt. var fast besluttede på fransk bulldog, men så viste min mand mig staffordshire bull terrier, og de er jo også dejlige!!

Anmeld

9. august 2012

Camilla..

-Sigrid- skriver:

Vi har en staffordshire, og hun er fantastisk <3 I England kalde de dem for nanny, fordi de passer så godt på børnene

Har i haft hende fra hvalp?

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

Er det ikke en amstaff du har sat på billedet ?? For så er det jo nemt , den er ulovlig at anskaffe sig , syntes ik den ligner en bull da den er meget flad i hovedet .. Jeg har en bull terrier  hun har det aflange hoved og hun er den bedste hund jeg ever har haft , super familie hund og stille og rolig ,, Vedhæfter billede af bull terrier ..

Anmeld

9. august 2012

Stéphanie

Camilla.. skriver:

Ja, de er så skønne

- nu skal vi ud og se begge racer forskellige steder. er så spændt. var fast besluttede på fransk bulldog, men så viste min mand mig staffordshire bull terrier, og de er jo også dejlige!!

De er bestemt også begge dejlige, jeg har bare et eller andet for sådan en fransk bulldog, smelter så snart jeg ser dem

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

Lady Marion <3 skriver:

Er det ikke en amstaff du har sat på billedet ?? For så er det jo nemt , den er ulovlig at anskaffe sig , syntes ik den ligner en bull da den er meget flad i hovedet .. Jeg har en bull terrier  hun har det aflange hoved og hun er den bedste hund jeg ever har haft , super familie hund og stille og rolig ,, Vedhæfter billede af bull terrier ..

Hmm det lykkedes så ikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2012

Camilla..

Lady Marion <3 skriver:

nej, det er ikke en amstaff

Anmeld

9. august 2012

-Sigrid-

Camilla.. skriver:

Har i haft hende fra hvalp?

Ja  
Og de er kloge, søde og sjove  

Skal vi have en hund igen skal det helt klart være sådan en igen!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.