Brok !!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Nettemor

Sådan kan det også være her.. Heldigvis ikke så ofte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

ØØÅrh Tauf! Grr! Har også sådan en mand idag. Jeg har været på arbejde, været ude i det nye hus og give en hånd med, tog Elias med hjem mens F. lige fik lidt arbejde for hånden med en borger, han havde haft Elias med fra morgenstunden. Jeg handler ind til aftensmad, skal samtidig holde øje med Elias som spæner rundt og hygger sig i haven,  og maden er færdig til kl. 18 (aftalen var mellem 18-18.30) da F. ville ud og male Elias legeværelse færdigt. Vi skiltes med smil og super god stemning, rigtig hyggelig ved det nye hus. Han kommer hjem til det gamle, og sindstilstanden er fuldstændig ændret da maden bliver sat på bordet, jeg kan mærke det og spørger indtil det og han siger at jeg alligevel ikke vil høre det. Jeg siger fint nok og spørger ikke mere til det. Syntes det er træls han er muggen. Så det han ikke vil sige siger han alligevel og så har han fandeme nerve til at sige at han er skuffet over min madlavning (det er kun sket to gange i alt i den tid vi har været sammen, sidst var igår aftes) og jeg tænker bare WTF?! Og fortæller ham så at så må han jo stå for maden hvis han ikke er tilfreds, blive væk og spise ude når jeg står for maden eller også stopper jeg helt med at lave mad og så bliver det hans faste opgave. Han bliver selvfølgelig provokeret af det og siger en masse vrøvl, men hører ikke efter da jeg er gået ind til Elias som spiser. Så siger han godnat til Elias, da han kommer hjem efter sengetid og vil så kysse inden han kører, får et (lidt modvilligt for er rigtig tøsefornærmet)  Og så siger han: Tak for mad. Jeg tænker bare, ja hurra.. og det var så det. Nu er bassen puttet og jeg sidder her og får brokket ud. Tak for tråden 

Åhhh lille mus.. Du ved du altid er velkommen til at brokke dig hos mig:-) Min mand meget træt fortiden og så bliver han nemt sur.

Det er han meget fortiden. Vi trænger så meget til at være alene kun ham og jeg.. Det lyder lidt som om i også gør det..

Min mand vil også få advide han selv kunne lave sin mad:-)

Anmeld

8. august 2012

MyLove E

Janni. skriver:

Har han ikke hørt om freestyle? Den genrer bruger vi meget her i huset.

Det vil han ikke .. Men så skal søn jo bare lære at når mor putter bliver der sunget og når det er far så bliver der læst:-)

Anmeld

8. august 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Åhhh lille mus.. Du ved du altid er velkommen til at brokke dig hos mig:-) Min mand meget træt fortiden og så bliver han nemt sur.

Det er han meget fortiden. Vi trænger så meget til at være alene kun ham og jeg.. Det lyder lidt som om i også gør det..

Min mand vil også få advide han selv kunne lave sin mad:-)

Ja måske eller også er det fordi vi for første gang skal prøve at få en hverdag til at hænge sammen med to huse, to opgaver, syg dagplejemor, arbejde osv. Så er det træthed.dk der rangerer højest herhjemme  Så skal der ingenting til. Og ja, det er jo det jeg ved jeg kan og det er bare så lækkert - tak for det  

Anmeld

8. august 2012

Janni.

Tauf skriver:

Det vil han ikke .. Men så skal søn jo bare lære at når mor putter bliver der sunget og når det er far så bliver der læst:-)

Ja sådan kan man også gøre det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.