Brok !!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. august 2012

MyLove E

Nøj hvor er jeg bare træt af min mand her til aften.
Så har lige lidt brug for at brokke mig.

Det har i langtid været mig som har putte vores søn. I dag orkede jeg det ikke så jeg spurgte om min mand ikke gad i aften .

Min mand :"Jo det kan jeg da godt, men jeg kan jo ikke synge for ham"

Jeg: Nej men er det så kun mig der kan putte?

Ham: Nej jeg skal nok gøre det.

Jeg har mega ondt i hovedet så ligger mig ind i seng. Søn kommer ind og min mand også. Søn tumler helt vildt når han er i vores seng.Og så selvom han er træt.

Mand: Han er da slet ikke senge klar

Mig: Jo han var ved at falde i søvn da jeg gav ham nattøj på.

Mig men jeg skal nok putte ham. For du gider jo ikke.

Mand: Jo jo jeg skal nok.

Der sker stadig ingenting ud over at søn tumler rundt oven i mit hoved.

Til sidst siger jeg kom Elias nu går vi i seng. Først der rejser min mand sig og går ind og putter ham.

Da han går ud fra søns værelse hyler søn med det samme og min mand gik HELT Vildt opgivende på mig . Som om han siger ja nu er det din tur...

Ihh jeg er træt af ham i dag. Men Nøj hvor jeg ELSKER ham<3<3<3<3

Nå det var brok fra mig
Håber i kunne følge med:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Jupiter

Hehe, parforhold i en nøddeskal

Tænk hvor dejligt at du bare kan få afløb for det herinde, og så kysse ham godnat uden sure miner bagefter!

Anmeld

8. august 2012

Frk.S

He he, tror også jeg ville blive lidt irriteret. 

Øhm, hvorfor kan han ikke synge for ham??

Anmeld

8. august 2012

TeamRocket

Åh hvor irriterende! Min mand er også god til det der og så forstår han ikke hvorfor jeg oftes bare klare alt selv og ender med at være helt død, frem for at spørge om hjælp. Men ja det er jo bare sådan det er, der er heldigvis flere gode ting end dårlige at sige om min mand

Anmeld

8. august 2012

Mettefpigen

Åhh hvor irriterende... Sådan er min mand næsten hver dag.. Med alle ting..

Anmeld

8. august 2012

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Åhh hvor irriterende... Sådan er min mand næsten hver dag.. Med alle ting..

Ej hvor træls for dig stort

Anmeld

8. august 2012

MortilElias2010

Årh Tauf! Grr! Har også sådan en mand idag. Jeg har været på arbejde, været ude i det nye hus og give en hånd med, tog Elias med hjem mens F. lige fik lidt arbejde for hånden med en borger, han havde haft Elias med fra morgenstunden. Jeg handler ind til aftensmad, skal samtidig holde øje med Elias som spæner rundt og hygger sig i haven,  og maden er færdig til kl. 18 (aftalen var mellem 18-18.30) da F. ville ud og male Elias legeværelse færdigt. Vi skiltes med smil og super god stemning, rigtig hyggelig ved det nye hus. Han kommer hjem til det gamle, og sindstilstanden er fuldstændig ændret da maden bliver sat på bordet, jeg kan mærke det og spørger indtil det og han siger at jeg alligevel ikke vil høre det. Jeg siger fint nok og spørger ikke mere til det. Syntes det er træls han er muggen. Så det han ikke vil sige siger han alligevel og så har han fandeme nerve til at sige at han er skuffet over min madlavning (det er kun sket to gange i alt i den tid vi har været sammen, sidst var igår aftes) og jeg tænker bare WTF?! Og fortæller ham så at så må han jo stå for maden hvis han ikke er tilfreds, blive væk og spise ude når jeg står for maden eller også stopper jeg helt med at lave mad og så bliver det hans faste opgave. Han bliver selvfølgelig provokeret af det og siger en masse vrøvl, men hører ikke efter da jeg er gået ind til Elias som spiser. Så siger han godnat til Elias, da han kommer hjem efter sengetid og vil så kysse inden han kører, får et (lidt modvilligt for er rigtig tøsefornærmet)  Og så siger han: Tak for mad. Jeg tænker bare, ja hurra.. og det var så det. Nu er bassen puttet og jeg sidder her og får brokket ud. Tak for tråden 

Anmeld

8. august 2012

MyLove E

TeamRocket skriver:

Åh hvor irriterende! Min mand er også god til det der og så forstår han ikke hvorfor jeg oftes bare klare alt selv og ender med at være helt død, frem for at spørge om hjælp. Men ja det er jo bare sådan det er, der er heldigvis flere gode ting end dårlige at sige om min mand

Ja det er også sådan her.. Ja der er flere gode sider:-):-)

Anmeld

8. august 2012

MyLove E

Frk.S skriver:

He he, tror også jeg ville blive lidt irriteret. 

Øhm, hvorfor kan han ikke synge for ham??

Han synger ikke fordi han ikke kan huske huske tekster :-)

Anmeld

8. august 2012

Janni.

Tauf skriver:

Han synger ikke fordi han ikke kan huske huske tekster :-)

Har han ikke hørt om freestyle? Den genrer bruger vi meget her i huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.