Clover Soft Touch hæklenåle: hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Nettemor

Frøken J. skriver:

Så er det med at købe dem! Jeg fik heldigvis alle fra 1,75-6 mm af min søde mor, men selvom de er dyre kan man jo sige, at det jo ikke er den slags ting som går i stykker. Med mindre man hækler ret hæftigt! :p

Hehe kan lige se det for mig. En hækle ulykke med ødelagte måne og brækkede fingre. Begge dele helt sammenfiltret i garn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Frøken J.

Nettemor skriver:

Hehe kan lige se det for mig. En hækle ulykke med ødelagte måne og brækkede fingre. Begge dele helt sammenfiltret i garn

Hahaha, ja ikke? Men faktisk er det lykkes mig at sønderbøje end af de almindelige nåle Men jeg erkender også, jeg har en tendens til at hækle meget stramt

Anmeld

8. august 2012

Nettemor

Frøken J. skriver:

Hahaha, ja ikke? Men faktisk er det lykkes mig at sønderbøje end af de almindelige nåle Men jeg erkender også, jeg har en tendens til at hækle meget stramt

Hehe det var jeg slem til da jeg lige lærte at strikke. Skulle strikke et halstørklæde. Havde det samme antal masker hele vejen ned men alligevel var der en brede forskel på et par cm fra det tykkeste sted til det smalleste sted.. For så blev det for stramt og så var jeg obs på at det skulle det ikke være. Så blev det for løst og så skulle det ikke være det osv osv

Men du blev da lige opmærksom på din egen styrke

Anmeld

8. august 2012

ønskebørn74

Sara_S skriver:

ja, som overskriften siger: er de pengene værd?

Jeg er ved at bestille nogle fra  www.butik-himmelblaa.dk, hvor de sælger lidt billegere end andre steder... men alligevel giver man over 200 kr. for 5 nåle... 

DE ER ALLE PENGENE VÆRD..

jeg får ondt i hænderne hvis jeg bruger de små tynde.. og ikke med clovers..

Anmeld

8. august 2012

Sara_S

ønskebarn74 skriver:

godt at høre, for jeg har bestilt 5 stk. idag! 

Det blev faktisk ikke så galt alligevel mht. prisen... jeg gav 163 kr. inkl. portoen  

Anmeld

8. august 2012

JulieE

ønskebarn74 skriver:

Ja... de er de bedste!!

Søde, husker jeg helt galt, hvis jeg mener at huske, at du har købt en form for kurv med rum til dine hækleting?? Hvis ja... hvor stor er den?

(Undskyld Sara, at jeg lige "låner" din tråd )

Anmeld

8. august 2012

ønskebørn74

JulieE skriver:

Ja... de er de bedste!!

Søde, husker jeg helt galt, hvis jeg mener at huske, at du har købt en form for kurv med rum til dine hækleting?? Hvis ja... hvor stor er den?

Hej søde..

Det er denne jeg har.. Og den er bare super god til det..

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/60-Gem-Opbevar/6020-Tasker/602010-Tekstil/1/512755-Opbevaringstaske-Maxi-sort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2012

JulieE

ønskebarn74 skriver:

Hej søde..

Det er denne jeg har.. Og den er bare super god til det..

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/60-Gem-Opbevar/6020-Tasker/602010-Tekstil/1/512755-Opbevaringstaske-Maxi-sort

Hvor er den smart!!! Jeg er på jagt efter noget til at organisre udstyre. Har efterhånden så mange småting til det, at der skal gørs noget  Jeg må en tur i Panduro ig kigge... Tak for hjælpen 

Anmeld

8. august 2012

Sara_S

JulieE skriver:

Ja... de er de bedste!!

Helt i orden! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.