Clover Soft Touch hæklenåle: hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.043 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Sara_S

ja, som overskriften siger: er de pengene værd?

Jeg er ved at bestille nogle fra  www.butik-himmelblaa.dk, hvor de sælger lidt billegere end andre steder... men alligevel giver man over 200 kr. for 5 nåle... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Sara_S

Sara_S skriver:

Jeg er ved at bestille nogle fra  www.butik-himmelblaa.dk, hvor de sælger lidt billegere end andre steder... men alligevel giver man over 200 kr. for 5 nåle... 

Op... 

Anmeld

8. august 2012

Nettemor

Har kun hørt godt om den.. Men har endnu ikke prøvet dem selv..

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

Sara_S skriver:

Hot! Får smadrede fingre af de billige runde. Elsker dem

Anmeld

8. august 2012

JulieE

Total hot!!! Jeg bruger kun dem  - Hvis di er på facebook skal du finde den gruppe der hedder garnnøglen, for glade garnentusiaster. Der er en, der sælger dem til 2 for 60 kr pp

Anmeld

8. august 2012

Sara_S

JulieE skriver:

Total hot!!! Jeg bruger kun dem  - Hvis di er på facebook skal du finde den gruppe der hedder garnnøglen, for glade garnentusiaster. Der er en, der sælger dem til 2 for 60 kr pp

Niceeeeeeee! 

Tak for det!!  

Anmeld

8. august 2012

Sara_S

Frøken J. skriver:

Hot! Får smadrede fingre af de billige runde. Elsker dem

Det er jo det... jeg får også ekstremt ondt i hænderne med de almindelige. Har CTS i begge hænder og er blevet opereret i min højre hånd... derfor vil jeg gerne prøve at skåne mine hænder og håndled så meget som muligt! 

Tak for dit svar! 

Anmeld

8. august 2012

JulieE

JulieE skriver:

Vi må jo hjælpe hinanden, os hækledamer

Anmeld

8. august 2012

Sara_S

Nettemor skriver:

Har kun hørt godt om den.. Men har endnu ikke prøvet dem selv..

Jeg har nemlig også hørt kun godt om dem! 

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

Sara_S skriver:

Det er jo det... jeg får også ekstremt ondt i hænderne med de almindelige. Har CTS i begge hænder og er blevet opereret i min højre hånd... derfor vil jeg gerne prøve at skåne mine hænder og håndled så meget som muligt! 

Tak for dit svar! 

Så er det med at købe dem! Jeg fik heldigvis alle fra 1,75-6 mm af min søde mor, men selvom de er dyre kan man jo sige, at det jo ikke er den slags ting som går i stykker. Med mindre man hækler ret hæftigt! :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.