Min hund lugter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

LBK

Joan ( Smallie ) skriver:

Min nu afdøde schæfer tygget på tennisbolde købt i 10éren til 20 kr for 3 stk og de gjorde han ikke fik tandsten og han blev jo ikke fed af dem heller. Han kunne ligge og tykke på dem længe og han elsket det og så var han aktiveret af det.

Hvis ellers din hund er glad for bolde så ville jeg da prøve det og så den skål de andre forslår.

Det var først helt til sidst han fik lidt brun på hans hjørnetænder men det var fordi han blev for gammel til at gide at tygge på hans bolde.

han elsker bolde. Men mest at løbe efter dem. Ved ikke lige hvordan jeg skal lære ham at tygge i dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

twinny

Min nu afdøde schæfer tygget på tennisbolde købt i 10éren til 20 kr for 3 stk og de gjorde han ikke fik tandsten og han blev jo ikke fed af dem heller. Han kunne ligge og tykke på dem længe og han elsket det og så var han aktiveret af det.

Hvis ellers din hund er glad for bolde så ville jeg da prøve det og så den skål de andre forslår.

Det var først helt til sidst han fik lidt brun på hans hjørnetænder men det var fordi han blev for gammel til at gide at tygge på hans bolde.

Bare lige en ting. De må ikke tygge tennisbolde, da limen er giftig for dem. Det sagde vores opdrætter.

Anmeld

7. august 2012

twinny

LBK skriver:

han elsker bolde. Men mest at løbe efter dem. Ved ikke lige hvordan jeg skal lære ham at tygge i dem??

Du kan købe sådan nogle hårde nogle. de må ikke tygge i tennisbolde, da limen er giftig for dem

Anmeld

7. august 2012

Joan ( Smallie )

LBK skriver:

Hmm lade ham have den hele tiden måske. Filip min hund havde dem inde for som legetøj han kunne stå og tygge på den og så lige drible en gang og så tygge videre og så kunne han have 2 i munden på en gang.

Men ved heller ikke om han er stor nok il at kan trykke dem sammen men du kan da prøve at købe nogen nye til ham og lade ham have dem og se hvad der sker

Anmeld

7. august 2012

Joan ( Smallie )

twinny skriver:

Bare lige en ting. De må ikke tygge tennisbolde, da limen er giftig for dem. Det sagde vores opdrætter.

ok det viste jeg ikke.

tror ikke min vovse tog skade af det. Han blev da 11 år selv om han var kæmpe stor.

Anmeld

7. august 2012

Aabye

LBK skriver:

Han får pedigree. Det er det eneste foder der virker på hans vægt for vi kan ikke holde vægt på ham.. Han TABER sig fordi han er liiiidt mere energisk end normale hunde..

Synes da egentlig også de er ret store i pedigree piller. Kan ikke umiddelbart komme i tanke om noget der er større. 

Hvad er plauge Off??

Nu gemmer jeg lige min holding til pedigree væk..

MEN.. ja du har ret, pedigree har store piller.. Men de er ikke særlig hårde..
Og der findes foder med større piller endnu..

Plauge off er sådan noget pulver man strøer over foderet.. Det mindsker tandsten og dårlig ånde..

Anmeld

7. august 2012

twinny

ok det viste jeg ikke.

tror ikke min vovse tog skade af det. Han blev da 11 år selv om han var kæmpe stor.

Okay. Men bare så du ved det.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.